Julieanie Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Er jeg den eneste som er utrolig skuffet over hvordan Komplett sender limited edition-varer? Jeg bestilte en PS4 Slim Spider-Man LE, og fikk den i posten uten ekstra emballasje. Adresselappen var klistret rett på esken og den var så oppripa at det ikke er noe poeng i å ta vare på. Jeg så etterpå at de har fått klager på dette fra flere før, og jeg forstår ikke at de ikke tar til seg kritikken og endrer rutinene sine. Jeg vil ihvertfall ikke kjøpe slike varer av dem igjen før de evt. gjør endringer for å levere esken i så god stand som mulig til kundene. På varer som dette er tross alt emballasjen en del av produktet. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 De gjør sånn med skjermer også! Men det er bare papp på utsiden og selve skjermen ble ikke ødelagt så for min del gjør det ingenting at de gjør det på den måten. Bedre det enn å bruke unødvendig eske og plast å pakke det i. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 (endret) Jeg koker over det samme, og det gjelder ikke bare spesielle produkter, de sender andre produkter uten emballasje, også. Og der er også emballasjen en del av produktet. Ikke bare er det en lapp på, butikken skriver også på alle pakkene med sprittusj (dato og navn med stooor skrift). Ikke bare blir pakken forringet, men selve varen har også blitt forringet for meg, pga dette. Fordi originalinnpakningen overhodet ikke var ment å sendes i posten. Men da var det gratis frakt, så jeg klagde ikke. Nå som man betaler for frakt, burde man i hvert fall klage. Det verste er dog at alle kan se hva jeg har bestilt, noe som er uønsket. Vær så snill, gjør en god gjerning og klag! Be dem sende deg et nytt, feilfritt produkt. Dette er helt uakseptabelt. Endret 28. september 2018 av Emancipate 1 Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 (endret) Bestill hos elkjøp i stedet. De sender alltid i esker og de tar paypal (som dermed gjør det mulig å betale med american express - for de få av oss som bruker det kortet i flybonusøyemed). Elkjøp har veldig gode priser, du kan ta med ting i butikk hvis det er problemer med det, koster det over tussing er det fri frakt, og de tilbyr valgfrihet. Skal du ha noe mer eksklusive greier, får man vel prøve mer dedikerte butikker som gamezone ol. Jeg skal kjøpe pc-deler for rundt 15k og kommer til å handle alt hos elkjøp på BF grunnet disse tingene. Tenkte av gammel vane og tidligere gode erfaringer at komplett skulle få sjansen, men de implementerer ikke paypal-betaling på en stund. Endret 28. september 2018 av Neonex Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Og når de faktisk sender ting i esker, så "limer" de det nedi bunnen av esken med noe seig plast, så det er helt umulig å få ut. Lenke til kommentar
Julieanie Skrevet 28. september 2018 Forfatter Del Skrevet 28. september 2018 Jeg har klaget til dem både på mail og på Facebook-siden deres, sistnevnte mest for å advare andre, så får se hva Komplett svarer. Jeg kjøpte et par spill i samme bestilling, og de valgte å, i stedet for å sende alt i en større eske, å sende dette i en egen forsendelse. Enda verre, eska som spillene kom i var veldig stor i forhold til innholdet. Spillene rommet kanskje fem prosent av eska. Nei, det blir Elkjøp eller Gamezone neste gang. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Enda verre, eska som spillene kom i var veldig stor i forhold til innholdet. Spillene rommet kanskje fem prosent av eska. Dette er forferdelig irriterende når man kommer på sykkel og skal hente pakken. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 (endret) Enda verre, eska som spillene kom i var veldig stor i forhold til innholdet. Spillene rommet kanskje fem prosent av eska. Nei, det blir Elkjøp eller Gamezone neste gang. Elkjøp er ikke noe bedre der. Jeg bestilte et tastatur og ei mus for ei ukes tid siden og det kom i ei eske som var omtrent 100x60x15 cm.... Måtte nærmest krype inn i eska for å lete etter varene... Endret 28. september 2018 av Valotunk Lenke til kommentar
Julieanie Skrevet 30. september 2018 Forfatter Del Skrevet 30. september 2018 Det er håpløst. Jeg forstår at de har standardstørrelser på eskene sine, men da bør de virkelig ha et bredere utvalg av størrelser når de tilbyr så mange ulike varer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå