tøs Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 9800 pro klikker konstant, når jeg spiller. blant annet cs, og call of duty. har catalyst driverne 3,9, og fixen som ligger på atis sin side. Er det noe galt med kortet mitt? blir det for varmt? har klokka CPU noe men ikke GPU. hvilken driver bruker dere? HASTER..hehe Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 prøv og gå på smartgart og sette agp til 4x og fastskriv av.. Lenke til kommentar
Anders1212 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Skjer det etter ca 2 min ? Så fryser PC og skermen blir svart? I så fall har jeg samme problem! Vil også fikse det raskt som mulig! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 hva for en fix som ligger på ati sine sider?, og hva er adressen? Lenke til kommentar
Kurgan Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 ATI Catalyst 3.10 ligger her Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Den fixen på ati sin side er vel en fix for spillet Call Of Duty om jeg ikke husker feil, det ligger for såvidt en god del "tråder" med infoer rundt om her på forumet se gjennom dem, mulig det er noen gode tips der (se også på problem med 9700 pro, da det virker som en del av de tingene er samme greien.) Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 hadde akkurat samme problem med mitt gf4 4200! hadde prøvd alle drivere, men så gjikk jeg på system, enhetsinnstilling, skjermkort, også oppdater driver. også finner du filene! da funka det for meg Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) dobbel Endret 18. desember 2003 av GoBu Lenke til kommentar
tøs Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg har fått mitt kort stabilt igjen. Det jeg gjorde var at jeg satt AGP til 8x i BIOS sammen med noen andre AGP instillinger jeg ikke husker. Nå kjører jeg stabilt. I den nye catalyst driveren 3.10 ligger fiksen for Call Of Duty, hvis man har eldre driver trenger man en fix som ligger på ATi sine hjemme sider (ATI.com) Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Har spilt igjennom Call of Duty med Catalyst 3.7 på ett Hercules Radeon 9800 Pro 128MB. Ingen problem i det hele tatt (bortsett fra en bug i win xp her som gjorde at mange spill ikke ville starte, ventet ca 30min-4timer så gikk det fint). Har formatert og reinstallert XP her nå. Men på Cat 3.7, hadde ingen problem med Call of Duty. [Edit] Bruker Hercules sine Cat 3.7. Har ikke oppgradert til nyere enda, da ting funker glatt. Endret 18. desember 2003 av Zimon Lenke til kommentar
AssMan2003 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg vet han har fårr maskinen sin stabil igjen, men at det klikket i cs og call of duty kan vel ikke ha litt å gjøre med at begge de spillene er OpenGL? Jeg bare lurer? God Jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå