Gå til innhold

4 milliarder: Spansk selskap får en av landets største veikontrakter for E6-utbygging


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et annet punkt er at utenlandske entreprenører erfaringsmessig krever svært mye oppfølging av utført arbeid. Hele tiden må folk passe på at de riktige løsninger og metoder velges, så fort noen snur ryggen til vil det spares penger og tid på å ta snarveier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et annet punkt er at utenlandske entreprenører erfaringsmessig krever svært mye oppfølging av utført arbeid. Hele tiden må folk passe på at de riktige løsninger og metoder velges, så fort noen snur ryggen til vil det spares penger og tid på å ta snarveier.

 

Og er det noe man vet etter Nye Veiers pågående prosjekter er det at de har så og si null oppfølging.

Lenke til kommentar

Kontrakt 4mrd. Det er lagt til grunn en bompengeandel på 53,6 %.

Er bompenger blitt en std for å kunne bygge veier i norge nå? Begynner å bli latterlig dette nå.

Dette er vedtatt politikk av alle partier unntatt FrP. Venstresiden fordi de tror de redder miljøet, høyresiden fordi bompenger er en flat skatt som svir mest for de med minst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er vedtatt politikk av alle partier unntatt FrP. Venstresiden fordi de tror de redder miljøet, høyresiden fordi bompenger er en flat skatt som svir mest for de med minst.

 

Du glemte nevne muligheten bompenger gir private aktører til å tjene seg stinn bare ved å drive bompengeselskap. Inntjening er alltid en vinner, uansett omstendigheter…

Endret av 1P4XZQB7
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...