diversity Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har spilt nfsu i noen dager nå,.. alt har funket fint,, helt til jeg installerte overclock softwaren som fulgte med skjermkortet.. nå er menyen helt kludrete, men filmene og selve spillet funker som, vanlig. Men når man er inne i spillet ser man ikke speedometeret. Jeg unistallerte clockeprogrammet, ingenting hendte. Jeg har reinstallert NFSU.. forsatt det samme. Noen som kan hjelpe? mvh Erik Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Se bare her: Endret 17. desember 2003 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 fikk fikset problemet.. tuklet med alle innstillniger på overclock programmet.. I'm back on track.. (admin/moderator kan bare slette topic) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Prøv å skru ned frekvensene på kortet ditt. "underklokk" det altså. Det kan hande at det har blitt overklokka ved en ulykke eller noe, det der virker som "artifacts" ved et overklokka skjermkort. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hvilke innstillinger var det du tuklet med? Jeg har samme kortet og samme problemet. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) EDIT: fikk fiksa det. avinstallerte redline og bruker nå powerstrip. Endret 20. desember 2003 av morfin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå