Cthulhu Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Razer Nari Ultimate har vibrasjonsteknologi innebygd.Razer slipper spillhodetelefoner du virkelig skal kunne kjenne Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Sprøtt, det har pinadø Skullcandy Crusher og. Lenke til kommentar
4X1ZMZU6 Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Sprøtt, det har pinadø Skullcandy Crusher og. Det hadde jaggu et headset jeg kjøpte på Clas Ohlson til rundt 200-300kr for ti år sia også. Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Det hadde jaggu et headset jeg kjøpte på Clas Ohlson til rundt 200-300kr for ti år sia også. Jupp, jeg har det samme liggende i boden. Ingen andre headset jeg har testet leverer like mye bass! Men er noe fasefeil på de, prøver du matche volumet på vibreringen med lyden, forsvinner all bass. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Razer er nok flinke på mye, men å lage hodetelefoner kan de ikke. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Ryker vel like fort som alle andre razer-produkter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå