akelbo Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 MariCar får ikke lenger kle ut kunder i Mario-kostymer og må betale 700 000 kroner i erstatning.Nintendo vant søksmål mot Mario Kart-sightseeing i Tokyo Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Ser hvorfor de vinner søksmålet, men kunne vært moro og prøvd dette selv. Lenke til kommentar
FeilVei Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Jeg er veldig stor Nintendo-fan, men de skjønner ikke at Youtube-playthroughs og sånne opplegg som dette her er rett og slett gratis PR til en viss grad. Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Ser hvorfor de vinner søksmålet, men kunne vært moro og prøvd dette selv. Løsningen må vel bli å dukke opp i eget antrekk? De kan jo ikke hindre folk i å bruke medbrakt? 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Jeg er veldig stor Nintendo-fan, men de skjønner ikke at Youtube-playthroughs og sånne opplegg som dette her er rett og slett gratis PR til en viss grad. En smart bedrift ville inngått en avtale og gjort det offisielt. Nintendo hadde ikke behøvd å bruke en krone, men får de 10-20% av inntektene er det gratis penger, og banen kunne da brukt ekte Nintendo/Mario merker sant bytte navn til Mario cart live eller noe. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Haha, holdt på å le meg ihjel da jeg så denne gjengen suse forbi i Akihabara, visste ikke om det fra før - tok meg helt på senga å plutselig være midt i et Mario Kart race! 1 Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Jeg er veldig stor Nintendo-fan, men de skjønner ikke at Youtube-playthroughs og sånne opplegg som dette her er rett og slett gratis PR til en viss grad. Usikker på hvordan det funker i Japan, men hvis du ser på amerikansk copyright lov så er en del av forsvaret ditt at du har beskyttet merkevaren. Hvis det er relativt store prosjekter som du har latt drive på som bruker din merkevare så svekker det dine rettigheter på merkevaren i andre saker. Lenke til kommentar
Tullkongen Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Minnes godt disse forskjellige karakterene farte rundt på veiene i Tokyo for 1 år siden? kan bare håpe Nintendo ønsker å gjøre noe lignende selv i fremtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå