akelbo Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Testing kommer først til Xbox One og deretter til PC og PlayStation 4.Fallout 76-betaen har fått dato Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 28. september 2018 Forfatter Del Skrevet 28. september 2018 23. november? Å fillern. Det skulle naturligvis stå 23. oktober, ikke november. Jeg har rettet opp feilen. 2 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Hvordan fungere det i praksis for de som spiller betaen, vil de miste frremgangen de har gjort. og alt resettes når spillet gies ut? Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Hvordan fungere det i praksis for de som spiller betaen, vil de miste frremgangen de har gjort. og alt resettes når spillet gies ut? Har hørt man kan fortsette der man slapp når spillet kommer ut Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 (endret) Har hørt man kan fortsette der man slapp når spillet kommer ut Det hadde iallefall vært kjekt Få litt forsprang Edit: Jeg leste ikke artikkelen godt nok tyldigvis: Fallout 76-betaen gir full tilgang på hele spillet, forteller Bethesda. Deltakere får utforske verdenen, kjempe mot monstre, bygge og spille sammen med venner. All fremdrift fra testperioden overføres til fullversjonen, så her kan man få et forsprang på de som ikke forhåndsbestiller. Endret 28. september 2018 av Krozmar Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Det hadde iallefall vært kjekt Få litt forsprang Edit: Jeg leste ikke artikkelen godt nok tyldigvis: Der ja hehe. Tror du det blir bra da? Er litt spent jeg. Stor fan av fallout serien, men jeg vet ikke, med at dette er online føler jeg det blir så mye bugs, og glitch og server nedtid osv Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Der ja hehe. Tror du det blir bra da? Er litt spent jeg. Stor fan av fallout serien, men jeg vet ikke, med at dette er online føler jeg det blir så mye bugs, og glitch og server nedtid osv Jeg vet rettes ikke, jeg håper det kan bli bra.. Har to kompiser som trolig blir med å spille når det kommer ut i Beta... blir litt merkelig å spille Fallout i multiplayer uansett.. Personlig håper jeg at dette er bare ett forsøk som går til helvette, slik at Fallout 6 blir ett fulverdig standalone spill og at de lærer av feilene sine... 2 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Får ikke registrert meg uansett.. "Something went wrong, try again" i stor rød pop-up tekst uten noe spesifikt error-melding. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Tror story etc blir dårlig, der er ingen npc'er. Så hopper over 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Personlig håper jeg at dette er bare ett forsøk som går til helvette, slik at Fallout 6 blir ett fulverdig standalone spill og at de lærer av feilene sine... Hehe, slik har jeg tenkt også Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 (endret) Personlig håper jeg at dette er bare ett forsøk som går til helvette, slik at Fallout 6 blir ett fulverdig standalone spill og at de lærer av feilene sine... Du vet dette IKKE er Fallout 5? Kanskje i tidligste laget å tenke på oppfølgeren til et spill som ikke er annonsert ennå. Endret 28. september 2018 av Schreiber Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Tro hvor gøy det hadde vært om bethesda faktisk lagde et bra spill en gang? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Ja, tenk det... Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Hopper glatt over dette og venter på neste skikkelig Falloutspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå