Pliscin Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Høres ut som en blanding av Age of Empires og Nazi-Tyskland i et Vikings-univers. 3 Lenke til kommentar
Fasiten Skrevet 30. september 2018 Forfatter Del Skrevet 30. september 2018 Høres ut som en blanding av Age of Empires og Nazi-Tyskland i et Vikings-univers. Nei. Det er helt tydelig ingen etnisk rensing nevnt her. Skal du nevne ordet Nazi så må du ha en reell trussel om etnisk rensing. Faktisk hylles Israel som etnostat. Men det fremtidige viking wakanda-idealiserte Norgesparadiset vil anerkjenne Israel så hardt, at jødenes rett til hjemreise vil bli ansett som dobbelt statsborgerskap, hvilket er forbudt og de må reise hjem. 1 Lenke til kommentar
niqen Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Bevares. Vært borti slike tekster før.. samme gamle. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Dette virker litt ut som en ubermacho militærstat med fascisttendenser. Det er skremmende mange unge menn som får en hard-on av fascister som skal "bygge stolthet", men Norge er alt annet enn et dysfunksjonelt land, og autokratisk kollektivisme er et luftslott. 7 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 (endret) Dette virker litt ut som en ubermacho militærstat med fascisttendenser. Det er skremmende mange unge menn som får en hard-on av fascister som skal "bygge stolthet", men Norge er alt annet enn et dysfunksjonelt land, og autokratisk kollektivisme er et luftslott. Autokratisk kollektivisme med fascisttendenser er akkurat hva man har i Norge ... dog noen vil ha mer av det samme. Endret 30. september 2018 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Nei. Først vil jeg si at du må være en underdanig Quisling globalist, bare for å stille spørsmålet. (...) Quisling var globalist? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Jeg bauger gjerne til sies for en skikkelig gaus kanon, det viktigste er at den pakker litt fyrverkeri. Kuler er mainstream og kjedelig, det må komme en skikkelig stråle ut av våpenet, og personen som blir truffet må sprenge som et resultat av indre traumer. Slik at en får den typiske splatter effekten, der det regner biter av kjøtt ned rundt ett lite krater, som en bør forvente, når en avfyrer hva en på populært henviser til som en "Big fucking gun". (...) Kan virke som du ikke vet hva en railgun er, anbefaler deg å lese deg litt opp, og når det kommer til fyrverkeri er det vel lite som slår hva Eyde beskrev som "det største lyn som kunde skaffes ned på jorden". Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Høres ut som han beskriver en "raygun". Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Wakanda ja. Den filmen produsert av og i det hviteste strøket i vesten. Skikkelig afrikansk ? Lenke til kommentar
Fasiten Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2018 (endret) Dette virker litt ut som en ubermacho militærstat med fascisttendenser. Det er skremmende mange unge menn som får en hard-on av fascister som skal "bygge stolthet", men Norge er alt annet enn et dysfunksjonelt land, og autokratisk kollektivisme er et luftslott.Jeg ser retningen Sverige har gått i. Og i filmen 16. Mai, som er norsk, har gitt meg innblikk i hvordan nordiske overklasse jenter passeres rundt som ett stykke kjøtt i utenlandske gjenger. Jeg ser det svake menn ikke vil innrømme. At et samfunn uten menn som har styrken til å skape barn med kvinner, er dømt til å feile. OG at kvinner heller vil være hora til en macho mann, enn hustru til en veik mann. Samfunnet må styrke og bygge opp den norske mannen, som en forlengelse av den idealiserte viking. Ellers vil norske jenter velge ISIS krigere over norske patrioter. For dr har heller sex med en gal mann enn en fornuftig pingle gutt. Endret 1. oktober 2018 av Fasiten 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Fascisme med andre ord. 1 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Hva er ikke fascisme? Alle som vil noe blir kalt fascister. Vi gir forsvaret og politiet mandat til å opptre fascistisk, her får man dykke til bunns i begreper og symboler og handlingsmønster, måter å operere på og ikke bare avfeie det som "konspirasjonsteorier". For det er ingen konspirasjon og det er ingen teori. Dette er fakta. Lenke til kommentar
Fasiten Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2018 Fascisme med andre ord. LOL, hva er det du prøver å oppnå? Du virker helt fjern: du stikker nesa opp i sky, smiler fordi du tror du er vis og klok og lirer av deg "Fascisme med andre ord." Hva er det som er fascisme? Var det setningen om problemene i Malmø og Rinkeby som var fascisme? Er det kvinners seksualitet som er fascisme? Er vikingeidealene og gjenoppreising av norske menn fascistisk? Fordi det er det som er i innlegget du svarte på. Hva er ikke fascisme? Alle som vil noe blir kalt fascister. Vi gir forsvaret og politiet mandat til å opptre fascistisk, her får man dykke til bunns i begreper og symboler og handlingsmønster, måter å operere på og ikke bare avfeie det som "konspirasjonsteorier". For det er ingen konspirasjon og det er ingen teori. Dette er fakta. Du skjønner det. Folk som bruker sånne ord er ikke ute etter å diskutere. De er rotter og slanger, de er kun ute etter å skade og stoppe ting opp. Det er ikke noe svar på folk som stiller spørsmål som "Åja, du mener fascisme?". Det er ikke et spørsmål, det er en beskyldning. Det er et personangrep. Det ville vært det samme som om vi sto i svarteste Chicago og du sa noe jeg var uenig i, så roper jeg "ER DU MEDLEM AV KU KLUX KLAN!" I håp om at svarte folk rundt oss kommer for å banke deg opp. Å ha en visjon for Norge er positivt. Det er noe vi bør snakke om, vi bør drømme stort. Norge burde bygge en stavkirke som kan sees i fra månen. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Tror dere må lese definisjonen av fascisme, fordi jeg bruker det nemlig riktig her. Wikipedia er en god start: https://en.wikipedia.org/wiki/Fascism 3 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Du bruker det riktig men det gjør vi også. Dette er en stillingskrig. Du vil ikke innrømme at systemet er fascistisk allerede så du slåss mot vindmøller. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Å komme ut av skapet burde egentlig være et nederlag for fascister, siden det er en så beviselig problematisk styreform. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Moderatormelding Tråden har blitt ryddet kraftig! Mange innlegg har blitt slettet. Vennligst diskuter sak, og ikke person heretter! Persondiskusjon vil resultere i advarsler. Reaksjoner på moderatorhandlinger tas med undertegnede på PM eller i vårt tilbakemeldingsforum og ikke i denne tråden. Lenke til kommentar
Fasiten Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2018 Tror dere må lese definisjonen av fascisme, fordi jeg bruker det nemlig riktig her. Wikipedia er en god start: https://en.wikipedia.org/wiki/Fascism Ingen her bryr seg. Ingen her har tenkt å diskutere fascisme med deg. Jeg anbefaler at du går å lager deg en egen tråd om det der. I din definisjon ville nasjonsbygging og nasjonalromantikken vært fasch. Its okay to be viking. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Ingen her bryr seg. Ingen her har tenkt å diskutere fascisme med deg. Jeg anbefaler at du går å lager deg en egen tråd om det der. I din definisjon ville nasjonsbygging og nasjonalromantikken vært fasch. Its okay to be viking. Ærlig talt så er det ingen diskusjon her. Påstanden min om at dette er fascisme står inntil det er noen som forteller meg hvorfor jeg tar feil, og ikke hvorfor jeg er en dummy doo-doo brain. Jeg anbefaler at du leser denne artikkelen: https://bigthink.com/scotty-hendricks/for-your-next-political-argument-what-fascism-really-is 3 Lenke til kommentar
Fasiten Skrevet 10. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2018 Nå i helgen har vi sett Conor McGregor vs. Khabib, da ble jeg nok en gang minnet på hvor utrolig viktig det er å samle nordmenn som folk. Fordi når folk er spredt for alle vinder, så er det veldig lett for en veldig religiøs muslim å samle masse andre religiøse muslimer rundt seg, plutselig så har man en hær. Jeg tror det som vi bør samle oss rundt er vikingene. Min visjon for Norge er å gjøre globalister til et symbol på noe stakkarslig. Det er noe svikefult over dem. Mens vikinger er veldig samlende, fordi de ligger begravet i jorden her som vi går på. Da har vi et definitivt svar på hva som er en nordmann. Slik situasjonen er nå er det helt idiotisk. Fordi noen går rundt å forteller folk som er svartere enn mobildekselet mitt at de er Norske. Det er jo helt ok å være svart, men de sikter jo veldig lavt om dem tenker å bli her, fordi de burde jo reise hjem med all kunnskapen de har fått i fra å være i Norge og lage et skikkelig samfunn til seg. Når Emil Meek representerer en gym som heter Valhall og holder en vikingeøks inne i buret, så burde nordmenn våkne. Dette tror jeg er en sovende kjempe, som vil rette opp veldig mye når den våkner. Vi blir rett og slett svakere til å stå i mot radikal islam, fordi vi vet ikke hva det egentlig er vi står for. For eksempel: Sånne der andre generasjonsinnvandrer, de er så emosjonelle og feminine, de sutrer som små barn og sier "ÅÅååh hvorfor kan ikke dere kalle oss for nordmenn?" Og da kommer det galante svaret "Fordi, i den jorda du går på i Norge, så ligger det døde krigere som jeg er i slekt med. Den jorda du går på her er ikke din jord, det er fremmed jord. Jorda der nede i midt-østen, hvor krigere du er i slekt med ligger begravet, det er din jord. Det at du vil tilhøre her i stedet er en fraskrivelse av ditt eget ansvar og din egen identitet. Det er uten ære, du burde se på ditt opphold i Norge som et midlertidig moratorium, og godta din skjebne med å gjenoppreise det som nå kan kategoriseres som et shit-hole country." Dette er et mye bedre svar. Både for nordmenn og disse innvandrerne. Det setter dem på plass, vier de ansvar for sin egen kultur. Akkurat nå så er Norge en diger barnehage for emosjonelle, kvinnelige, barnslige innvandrere. Se på Khabib, han ble emosjonell. Han klatret opp på buret og stupte på tilskuerne. Det er en over-reaksjon, som en heller ville forventet i fra en hysterisk kvinne. Der på ene siden vi ønsker slik atferd da kvinner faktisk må passe på barn, som er veldig skjøre, så gjorde Khabib dette for å passe på religionen og pappaen sin. Han var fornærmet på deres vegne, han er en kvinne. Khabib er en gjenspeiling av den typiske muslim. Jeg ser denne gjenspeilingen og jeg syns den er patetisk. Jeg ser en fyr som med vold tvinger folk til å handle etter sin standard. Jeg foreslår vi lager en standard som passer oss, og tvinger muslimer til å følge denne. Fordi om dette er hvordan det skal være, så er det essensielt begynnelsen på en islamsk stat. Min visjon for Norge, er at det er Norge fullt og helt, ikke stykkevis og delt. Jeg ville sendt millitæret inn i områder der politiet ikke vil vanke og gjort det som er nødvendig. Forhåpentligvis holder det med et par arrestasjoner og vise litt styrke, innvandring er greit, innvandering må sables ned. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå