Eurion Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Hei! Er ny her å lurte på om noen av dere vet hvor mye det kan koste å importere en bil fra USA/JAPAN (Hovedfokus er USA) Denne plassen er kanskje ikkje helt riktig å spørre det om, men var ingen andre plasser eg følte det kunne passet bedre.. Visst det hjelper er det hovedsaklig denne det gåri: 1995 Buick Roadmaster. 1 Lenke til kommentar
Eurion Skrevet 28. september 2018 Forfatter Del Skrevet 28. september 2018 Slettet kommentaren sin?! Uffda tror han tok neste buss til fastlegen etter den. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Hvor langt er et tau? Fra spøk til alvor - hva det koster vil avhenge av mange faktorer, og denne siden vil gi deg svaret på det meste: https://www.toll.no/no/bilimport/ Det du må undersøke selv er hva det vil koste å få fraktet en bil over dammen. Det blir litt mer omstendig enn å hente en bil i Tyskland... Ta f.eks. kontakt med noen Amcar og veteranklubber. De har ofte erfaring og tips i forhold til å få fraktet biler fra USA. Lenke til kommentar
Eurion Skrevet 28. september 2018 Forfatter Del Skrevet 28. september 2018 Hei! Er ny her å lurte på om noen av dere vet hvor mye det kan koste å importere en bil fra USA/JAPAN (Hovedfokus er USA) Denne plassen er kanskje ikkje helt riktig å spørre det om, men var ingen andre plasser eg følte det kunne passet bedre.. Visst det hjelper er det hovedsaklig denne det gåri: 1995 Buick Roadmaster. Takk så mye for det direkte, enkle å greie svaret ditt! Eg skal ta å sjekke det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå