Morpheus- Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Er det noen som kan fortelle meg hvordan man forwarder f.eks port 21 til en pc på en Asus WL-500 Router ? Endret 17. desember 2003 av Morpheus- Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg skulle da tro at det var mulig på en router, den er jo HELT ubrukelig vis ikke... Hvorfor lager asus et så utrolig dårlig produkt? På smc routere er alt så lett å fikse... Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Har sagt dette mange ganger - pr dd er det i utgangspunktet bare SMC som har et hjemme nettverk som er seriøs. Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
rwu Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 om du ikke finner noe som heter port forwarding i http/telnet-setupen, kan du se etter virtual servers el. nesten alle routere kan forwarde porter... sjekk manualen, hjelp i routeren eller produsentens hjemmeside... Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Det er virtual server der... men den funker ikke i det hele tatt.. Utrolig at det er mulig å lage en router som ikke kan brukes til annet en å dele internett... Lenke til kommentar
rwu Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) la oss si at ip'n på internett er 10.0.0.1, routerens wan-interface... lan interfacen på routeren er 192.168.0.1, og serveren din har 192.168.0.100 i routeren må du aktivisere virtual server(hvis det ikke er standard) for ftp må du forwarde(standard): port 20 til 192.168.0.100:20 (:x = portnr.) port 21 til 192.168.0.100:21 (:x = portnr.) aktiver endringer og restart routeren... funker ikke det har du gjort en eller anna feil.. Endret 17. desember 2003 av rwu Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 ...ikke kan brukes til annet en å dele internett... Vel, pussig nok er det det eneste jeg IKKE bruker min til... Lenke til kommentar
picachu Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 System Setup -> Operation Mode -> Home Gateway Da får du de vanlige valgene med FW og Forwarding. Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Har prøvd det NAT forward greiene, har gjort det mange ganger før men på andre routere.. har alltid fått det til å funke men ikke nå.. skal teste noe nå, funker ikke det er det vel routeren som ikke er helt som den skal... Lenke til kommentar
BanjoBjarne Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Mener den innebygde ftp-servern er på som default.. uten å stenge ned den går det nok ikke å NAT'e port 20;21. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Det er virtual server der... men den funker ikke i det hele tatt.. Utrolig at det er mulig å lage en router som ikke kan brukes til annet en å dele internett... Nåvel, akkurat _det_ fungerer nå strålende. Andre ting som -rekkevidde- og slikt byr på større problemer. *fres* Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Har deaktiver den innebygde FTP'en. Har prøvd alt som går ann vil jeg tro, ringte komplett og dem skulle teste den får meg.. Får se om kanskje akkurat denne var defekt på det punktet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå