dEEp_FisH Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Har et problem med at maskinen min blir utrolig treig etter ei stund.. Går inn på Task Manager og da ser jeg at <explorer.exe> bruker ca 90 og noe CPU.. Hva kan jeg gjøre for å stoppe dette? Er det en patch eller et program jeg kan installere på maskinen min? Lenke til kommentar
Koma Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Har akkurat det samme problemet. Har kjørt det som er spyboot, adaware og antivirus uten at det hjelper. Jeg leter og leter etter svar... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Det er garantert et virus. Sleit med det jeg også. Scan med nyeste adaware, norton antivirus el housecall. Jeg fikk det bort. Lenke til kommentar
dEEp_FisH Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Gå inn på windows oppgavebehandling, så avslutter dere bare explorer.exe, så går dere på fil/ny oppgvae og skriv explorer ---> ok! Dette burde fixe dette (ihvertfall midlertidig) Grei løsning da jeg ikke vet om noe annet som funker! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Er det XP du kjører? Og skjer det når du har vært borti en del AVI-filer? Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hadde det problemet jeg også. Tok bare "sist fungerende" under oppstarten. Siden det har det fungert bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå