askt Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg har forstått det slik at IP-adressen forandrer seg når man skrur av og på routeren (eller rebooter via telnet). Dette virker jo logisk, at DHCP gir meg ny IP hver gang. Men, jeg har nå skrudd av og på routeren rundt 10 ganger, og jeg ender alltid opp med samme IP! Kan jo ikke klage på det... Kanskje de ville være greie fordi jeg har ventet siden 16. okt? I så fall ville jeg heller hatt Delta hastighet for samme pris som Bravo... :smile: Lenke til kommentar
mammut Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Godt du håper ja he he. Du kan ha ip adressen opp til i flere måneder,Jeg har hatt NGT siden sommeren bare byttet ip 3 ganger så det er vanelig hos alle. Lenke til kommentar
blink Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 det er helt vanlig! DHCP pleier og forbeholde den samme IP adresseen til hardware adressen som tildligere har "leid" den(innen for en viss tid). Altså, så lenge det ikke er mange som trenger IP'er, er det ganske store sjanser på at du får den samme IP'en. _blink Lenke til kommentar
askt Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg trenger det egentlig ikke.... men men. Litt tøft er det jo! Lenke til kommentar
NuB Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hvis man ikke trenger det er det nå ganske herlig å ikke ha fast ip....gir en mer anonym følelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå