Kongkygo Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Hei, jeg har koblet motor brett mitt i stjerne trekant vender. Har koblet etter dette skjema http://w3.elektrofag.info/_/rsrc/1333495827245/styringsteknikk-1/stjernetrekant/dreieretn-styrestrom-2.png Motor fikk starte å gå i stjerne men når den slår inn til trekant så går ikke motor lenge. Har sjekket at det koble riktig etter skjema. Hva som være feil? Og en ting til, på motor merkeskiltet viser at 230V trekant ha 1,69A Og 400V Stjerne har 0,9A hvor stor motorvern burde jeg å ha? Er det noe å si når jeg ha motorvern på 1,6. Er det grunn til motor ikke går i trekant? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Hva med styrestrøm? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Hva er nettspenningen din og hva sier merkeskilt motor, er det 230V trekant og 400 volt stjerne? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Hei, jeg har koblet motor brett mitt i stjerne trekant vender. Har koblet etter dette skjema http://w3.elektrofag.info/_/rsrc/1333495827245/styringsteknikk-1/stjernetrekant/dreieretn-styrestrom-2.png Motor fikk starte å gå i stjerne men når den slår inn til trekant så går ikke motor lenge. Har sjekket at det koble riktig etter skjema. Hva som være feil? Og en ting til, på motor merkeskiltet viser at 230V trekant ha 1,69A Og 400V Stjerne har 0,9A hvor stor motorvern burde jeg å ha? Er det noe å si når jeg ha motorvern på 1,6. Er det grunn til motor ikke går i trekant? Sålenge du ikke går med last på motoren skal det gå greit med motorvern på 1.6 amper. Dersom den ikke går i trekant er det noe feil med styringen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå