Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan får jeg han tilbake?

Anbefalte innlegg

Fine ord. Hva som har skjedd og ikke ønsker jeg ikke skrive på nett. Men så du mener at en bare bør ta kontakt?

Jeg mener du bør ta kontakt når du er klar. Når du har funnet ut hva du vil spørre om, og hva du vil. Du må ha noe rasjonelt å snakke om. Kun følelser alene er sårbart og kan fort "vakle". Skriv det ned på papir eller notisblokk på pc,

Du må forberede deg på både at det blir utvikling, og kanskje at det går den andre veien. At du får grunner han ikke er villig til å jobbe med. Husk å ta vare på deg selv i sammenhengen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skrev tydelig: "Hvorfor ble det slutt mellom dere? Er det noe som kan jobbes med? I så fall må du be om en prat."

Det er akkurat det samme som det du skrev.

Nja. Hovedessensen er kanskje i samme retning (det å finne ut mer), men det var mest siste setning jeg reagerte på, og det at hun må ta vare på seg selv. Jeg mistenker at det er nettopp det som er noe av problemet hennes, at hun tar litt for mye vare på seg selv... 

Lenke til kommentar

Ja alltid hørt det samme! Men nå har jeg ventet nesten to uker uten å si et pip!!? Hvor lenge skal dette vare?

Hilsen et hjerte som er i 916294 biter

Du bør vente lenge... Lenge nok til at han får mulighet til å kjenne på om han savner deg og lenge nok til at han lurer på hvordan det går med deg og hva du driver med. 3-6 måneder kanskje, noen ganger 2-3 år. Den første måneden er han kanskje glad for at det er slutt og hvis du da begynner å mase mase, er det lett å spille seg til game over.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nja. Hovedessensen er kanskje i samme retning (det å finne ut mer), men det var mest siste setning jeg reagerte på, og det at hun må ta vare på seg selv. Jeg mistenker at det er nettopp det som er noe av problemet hennes, at hun tar litt for mye vare på seg selv...

Tar for mye vare på seg selv på hvilken måte? Jeg mener hun bryr seg så mye om motparten at det blir selvdestruktivt, og det mener jeg det vil være fornuftig å motvirke til en viss grad. Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Hadde hun tatt vare på seg selv hadde hun ikke utsatt seg selv for mer smerte med denne karen. Det er helt klart at TS ikke tenker på seg selv her. 

For å være ærlig er det en ganske ekkel ting å si, det går kaldt nedover ryggen på meg hvordan det virker som om du er enten følelseskald eller misforstår situasjonen så grovt at du vender en situasjon hvor TS helt tydelig ikke tenker klart engang som at hun tenker på seg selv og sitt beste.. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...