Uvisst123 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) Det ble slutt med meg og han for snart to uker siden og hjertet mitt er knust. Vi har ikke snakket siden. Hva faen gjør jeg nå Endret 27. september 2018 av Uvisst123 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Hvorfor skal du ha han tilbake? Det er bare for å vekk den smerten du føler nå, ikke fordi du vil ha han. 6 Lenke til kommentar
Uvisst123 Skrevet 27. september 2018 Forfatter Del Skrevet 27. september 2018 Hvorfor skal du ha han tilbake? Det er bare for å vekk den smerten du føler nå, ikke fordi du vil ha han. Jeg elsker han jo Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Jeg elsker han jo Men han elsker ikke deg, du gjør deg selv bare vondt. 5 Lenke til kommentar
Uvisst123 Skrevet 27. september 2018 Forfatter Del Skrevet 27. september 2018 Er jo ikke mange ukene siden han sa han gjorde det? Kan jo ikke endre seg så fort? Det må være en måte. Er ikke du mann? Hvordan fikser jeg dette Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Hvis du ikke fremstår som desperat (forsøker å få ham tilbake) er det større sjanse for å få ham tilbake når tåken klarner. Tenk deg godt om om du vil ha ham tilbake. Det kan bli et langtekkelig spill kalt frem-tilbake-frem-tilbake-frem-tilbake. 4 Lenke til kommentar
Uvisst123 Skrevet 27. september 2018 Forfatter Del Skrevet 27. september 2018 Hvis du ikke fremstår som desperat (forsøker å få ham tilbake) er det større sjanse for å få ham tilbake når tåken klarner. Tenk deg godt om om du vil ha ham tilbake. Det kan bli et langtekkelig spill kalt frem-tilbake-frem-tilbake-frem-tilbake. Ja alltid hørt det samme! Men nå har jeg ventet nesten to uker uten å si et pip!!? Hvor lenge skal dette vare? Hilsen et hjerte som er i 916294 biter Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Om du kan gjøre noe eller ikke, eller hva som er riktig å gjøre, er ikke alltid så lett å vite i sånne situasjoner. Du var tydeligvis veldig glad i fyren. Hvorfor ble det slutt mellom dere? Er det noe som kan jobbes med? I så fall må du be om en prat. Det er alltid vanskelig å oppføre seg rasjonelt når det kommer til forhold. Særlig når det blir lidenskapelig og ikke "konformt". Men du må huske at du skal også bry deg om deg selv. Du har deg selv å tenke på. Gjør det du kan. Snakk ut om hva som er problemet. Menn er forskjellige, det er ikke noe fasitsvar på hvordan man behandler alle menn. Alle forhold og mennesker er unike. Skriv ned punktvis hva du likte med han, avklar grunnene for deg selv, så det blir lettere å tenke klart. Lenke til kommentar
Tor C Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Om du kan gjøre noe eller ikke, eller hva som er riktig å gjøre, er ikke alltid så lett å vite i sånne situasjoner. Du var tydeligvis veldig glad i fyren. Hvorfor ble det slutt mellom dere? Er det noe som kan jobbes med? I så fall må du be om en prat. Det er alltid vanskelig å oppføre seg rasjonelt når det kommer til forhold. Særlig når det blir lidenskapelig og ikke "konformt". Men du må huske at du skal også bry deg om deg selv. Du har deg selv å tenke på. Gjør det du kan. Snakk ut om hva som er problemet. Menn er forskjellige, det er ikke noe fasitsvar på hvordan man behandler alle menn. Alle forhold og mennesker er unike. Skriv ned punktvis hva du likte med han, avklar grunnene for deg selv, så det blir lettere å tenke klart. Nåja. Jeg ville heller startet i andre enden, finn ut hva det var han ikke lenger kunne takle med TS. Stort sett så bryter ikke menn ut av et forhold bare fordi følelsene har kjølnet litt, men enten fordi han har funnet seg noe annet, eller ikke takler vedkommende lenger. Da er jo de klassiske; irriterende uvaner, needy bitch, lite sex, for lite initiativ og engasjement (i og utenfor senga), kontrollerende atferd, sjalusi, umoden oppførsel. Jeg har allerede en mistanke at TS kan huke av på to bestemte her. 2 Lenke til kommentar
Uvisst123 Skrevet 27. september 2018 Forfatter Del Skrevet 27. september 2018 Fine ord. Hva som har skjedd og ikke ønsker jeg ikke skrive på nett. Men så du mener at en bare bør ta kontakt? Lenke til kommentar
Uvisst123 Skrevet 27. september 2018 Forfatter Del Skrevet 27. september 2018 Nåja. Jeg ville heller startet i andre enden, finn ut hva det var han ikke lenger kunne takle med TS. Stort sett så bryter ikke menn ut av et forhold bare fordi følelsene har kjølnet litt, men enten fordi han har funnet seg noe annet, eller ikke takler vedkommende lenger. Da er jo de klassiske; irriterende uvaner, needy bitch, lite sex, for lite initiativ og engasjement (i og utenfor senga), kontrollerende atferd, sjalusi, umoden oppførsel. Jeg har allerede en mistanke at TS kan huke av på to bestemte her. TS? Og hvorfor har du en mistanke om det?? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Men så du mener at en bare bør ta kontakt? Det holder å tenke på han, du får han tilbake etterhvert da. 1 Lenke til kommentar
Uvisst123 Skrevet 27. september 2018 Forfatter Del Skrevet 27. september 2018 Tenke på han? Hvordan i alle dager skal det hjelpe? Lenke til kommentar
Tor C Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 TS? Og hvorfor har du en mistanke om det?? Nei si det. Kan det være: Ja alltid hørt det samme! Men nå har jeg ventet nesten to uker uten å si et pip!!? Hvor lenge skal dette vare? Hilsen et hjerte som er i 916294 biter Er jo ikke mange ukene siden han sa han gjorde det? Kan jo ikke endre seg så fort? Det må være en måte. Er ikke du mann? Hvordan fikser jeg dette Jeg elsker han jo Det ble slutt med meg og han for snart to uker siden og hjertet mitt er knust. Vi har ikke snakket siden. Hva faen gjør jeg nå Det er jo bare min mistanke, og kanskje tar jeg feil. Jeg vet ikke hva ditt spørsmålstegn bak TS var ment som. Hvis det var fordi du ikke vet hva TS betyr så er det forsåvdt greit (det betyr trådstarter, altså den som startet denne tråden), men hvis ikke, så bekrefter du ytterligere min mistanke om at kan huke av på to bestemt punkter. 1 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) Hvis du tenker det var motsatt: Hvis han maste om "å komme sammen igjen"; ville det hjulpet deg tilbake, eller bare vært stressende og plagsomt i denne "nyskilt" fasen? I nesten alle tilfeller vil den som brøt ut til slutt roe seg, mildne, angre litt, og ofte ta kontakt (om ikke planen akkurat er å komme sammen, så kommunikasjon på en rolig måte) Den alle beste tiden å snakke med ham, er når han tar første kontakt selv! Først da er han klar EDIT: Og jo lenger du klarer å holde deg, jo mer redd for at han gikk for langt blir han! Henger du på telefonen hver eneste dag, så bekrefter jo du bare at han kan gjøre hva han vil, for deg mister han jo aldri... Endret 27. september 2018 av ozone 1 Lenke til kommentar
Uvisst123 Skrevet 27. september 2018 Forfatter Del Skrevet 27. september 2018 (endret) Kult sagt! Modent av deg Toor:) Endret 27. september 2018 av Uvisst123 Lenke til kommentar
Uvisst123 Skrevet 27. september 2018 Forfatter Del Skrevet 27. september 2018 Hvis du tenker det var motsatt: Hvis han maste om "å komme sammen igjen"; ville det hjulpet deg tilbake, eller bare vært stressende og plagsomt i denne "nyskilt" fasen? I nesten alle tilfeller vil den som brøt ut til slutt roe seg, mildne, angre litt, og i ofte ta kontakt (om ikke planen akkurat er å komme sammen, så kommunikasjon på en rolig måte) Den alle beste tiden å snakke med ham, er når han tar første kontakt selv! Først da er han klar Takk for svar!! Føles bare så utrolig vanskelig å skulle «vente» i uendelig tid Lenke til kommentar
ozone Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Takk for svar!! Føles bare så utrolig vanskelig å skulle «vente» i uendelig tid Joda, ser den! Men vil du virkelig ha en fyr som (hvis du klarte å vente i det uendelig), faktisk aldri tok kontakt igjen? Du har alt å tjene på å vise ham nå at også du har "baller"!! 2 Lenke til kommentar
Uvisst123 Skrevet 27. september 2018 Forfatter Del Skrevet 27. september 2018 Sant ozone ! Men tror jeg må sette meg et tidspunkt for hvor lang tid det skal gå, eller tror jeg at jeg kommer til å bli splitterpine gal 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Nåja. Jeg ville heller startet i andre enden, finn ut hva det var han ikke lenger kunne takle med TS. Stort sett så bryter ikke menn ut av et forhold bare fordi følelsene har kjølnet litt, men enten fordi han har funnet seg noe annet, eller ikke takler vedkommende lenger. Da er jo de klassiske; irriterende uvaner, needy bitch, lite sex, for lite initiativ og engasjement (i og utenfor senga), kontrollerende atferd, sjalusi, umoden oppførsel. Jeg har allerede en mistanke at TS kan huke av på to bestemte her. Jeg skrev tydelig: "Hvorfor ble det slutt mellom dere? Er det noe som kan jobbes med? I så fall må du be om en prat." Det er akkurat det samme som det du skrev. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå