Gå til innhold

Hevder Get skal erstatte Get Box med ny Android TV-dekoder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker en Nvidia Shield ved siden av for alt av streaming (YT, Netflix, HBO osv). I tillegg til lokale filmer, bilder, videoklipp, spill osv. Bruker Get Box II til lineær tv, opptak og NRK-appen. AV en eller grunn sliter jeg med synk på lyd og bilde via Shield.

 

Basert på tidligere erfaringer med omtrent alt Get har klart å levere, med tilhørende store lovnader, venter jeg i spenning på en eventuell positiv overraskelse.

 

 

Så det betyr at jeg må beholde min elendige getbox 2 hvis jeg fortsatt ønsker internett ? 

 

Hvis du synes Get Box II er elendig burde du teste Get Box Micro. Etter det vil Get Box II virke som et fantastisk godt produkt.  :dribble:

Lenke til kommentar

Begge deler er søppel.

Nja. Get Box II gir meg ihvertfall tv. Men utrolig langt unna perfekt ja. Det er derfor jeg har Shield ved siden av. Micro virket ikke alltid for TV, og sjelden for opptak. Og tok den opptak var det 50/50 om det i ettertid lot seg spille av. Treg var den også, mye tregere enn II. Om den nye boksen bruker noe av den samme skyløsningen for opptak og tv holder jeg meg langt unna frem til jeg hører annet.
Lenke til kommentar

Jeg vurderer å teste strim.no i steden for Get, men de skriver at de ikke har apper til "Android TV-boks som f.eks Nvidia Shield TV, Amazon Fire TV eller Roku". Kan ikke Shield kjøre vanlige Android apper?

 

Kan, men da må de sideloades. Ellers er det i utgangspunktet apper laget for Android TV som fungerer. Slik jeg har forstått det ihvertfall. Har ikke lagt inn mye apper, annet enn de standard streaming-appene, et og annet spill, leser for Reddit og Kodi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...