Chosiso Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 tittelen sier vel det mest.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Infrarød kan brukes til f.eks overføring av bilder, ringetoner, programmer, spill osv. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Er vel også den porten som brukes til TV-kontroll-output for mer avanserte telefoner. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 ok, bluetooth er vel det samme da egentlig? er ikke bluetooth bedre en infarød? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Joa, da slipper du ha telefonen foran IR porten. Mens med bluetooth så kan du plassere telefonen nesten hvor som helst. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Du kan spille 2 player på snake 2 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 du kan bruke IR på nesten samme måte som BT, men IR er litt tregere... på symbian 60 + så kan du også få TotalIRremote som du kan bruke til fjernkontroll til det meste av tv/video/dvd/playstation/radio utstyr ellers kan du spille spill, men ikke "bare" snake 2 også vanlig snake, vet at en mobil jeg hadde for 5-6år siden hadde det (en nokia husker ikke modell men, den hadde snake (orginalen) og ir 2player) Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Er IR tregere? Min bærbare oppgir at maksimum oppkoblingshastighet via IR er 4Mbit. Jeg trodde BT lå et godt stykke under dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå