ISIforPREZ Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Kjøpte en LG G7 fra NetOnNet for en mnd siden. Pga jobb så hadde jeg ikke mulighet til å få testet den før nå. På teknisk spesifikasjon så er telefonen oppgitt til å ha VoLTE of VoWIFI. Når jeg nå har tatt i bruk telefonen så finner jeg ingen innstilling for å skru på 4g-/wifi-tale, sjekker nettet og finner ut iflg folk på xda-developers at den europeiske firmware ikke har dette. Ser det bare er 14dagers angrerett og telefon gjelder som regel ikke på det dersom den har vært åpnet/brukt. Men dette er jo informasjon som ikke kom fram før telefonen ble tatt i bruk. Er dette noe som jeg burde kunne angre/returnere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) Nja, godt mulig telefonen har Vo-LTE/WIFI, men telefonmodellen må støttes av teleoperatøren din før det dukker opp som mulighet. Endret 27. september 2018 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
ISIforPREZ Skrevet 27. september 2018 Forfatter Del Skrevet 27. september 2018 Mulig det bare er meg, men det burde vel vært informert om en plass i spesifikasjon at 'VoLTE/VoWIFI er avhengig av teleoperatør'? Har testet med simkort fra phonero/telia og komplett som begge har VoLTE/WIFI på iphone SE. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Enables pr operatør pr telefon. Telenor skuffer STERKT på denne fronten. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Enables pr operatør pr telefon. Telenor skuffer STERKT på denne fronten. Operatørene ligger da relativt likt med antallet telefoner de støtter offisielt? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Mulig det bare er meg, men det burde vel vært informert om en plass i spesifikasjon at 'VoLTE/VoWIFI er avhengig av teleoperatør'? Har testet med simkort fra phonero/telia og komplett som begge har VoLTE/WIFI på iphone SE. Hvis VoLTE ikke støttes av Telia eller Telenors nettverk er det i praksis umulig å få VoLTE i Norge. Den er solgt i Norge og informasjonen oppgitt av norsk selger tilsier VoLTE-støtte, jeg mener absolutt du har grunn til å klage. 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Enables pr operatør pr telefon. Telenor skuffer STERKT på denne fronten. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1822818&page=3&do=findComment&comment=24586412 Lenke til kommentar
mikkii Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Fikk du returnert den til NetOnNet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå