MisteRolf Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Der kom Duo laderen/GalWatch-gaven - var redd den ikke hadde ordentlig strømforsyning, men det ser den ut til å ha! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2018 Det er vell USB C port på den? Posten sendte min feil, men får hentet den dit den kom. Lenke til kommentar
MisteRolf Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Det er vell USB C port på den? Posten sendte min feil, men får hentet den dit den kom. Positively, Yes, Sir Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Noen som har hørt om det er mulig og koble til ekstern pulsmåler? Utrolig at det skal være så godt som umulig og få til en smartklokke med Spotify ofline lister, og ekstern HRM! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Noen som har hørt om det er mulig og koble til ekstern pulsmåler? Utrolig at det skal være så godt som umulig og få til en smartklokke med Spotify ofline lister, og ekstern HRM! Garmin Music serien får støtte for Spotify innen veldig kort tid. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Høres bra ut. Får vente å se da, og bare drasse på mobilen i mellomtiden. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 (endret) Høres bra ut. Får vente å se da, og bare drasse på mobilen i mellomtiden. Se ut som det er tilgjengelig nå med offline støtte og det en ønsker. https://www.dcrainmaker.com/2018/10/spotify-now-available-on-garmin-everything-you-need-to-know.html#comment-3010441 Endret 10. oktober 2018 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Det er bra at det iallefall har kommet på Garmin klokkene, men ser fortsatt litt kronglete ut på de. Får se om jeg venter på de nye Snapdragon 3100 wear os klokkene, må vel bli implementert der snart å. Har Polar H10 Pulsbelte, er ikke sikker på om det fungerer med BT belte, og hodetelefoner, samtidig, på Garmin klokkene. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Endelig en test som tar for seg gps, trening og pulsmåler og ikke bare fokuserer på om klokken kan vise e-post. Mye av de samme erfaringene jeg har med klokken og grunnen til at den går i retur. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 (endret) Informativ test, som tar opp både positive og negative siden ved klokken. Som smartklokke er den best for Androidbrukere, mens for de med iPhone er den noe begrenset, slik det har vært på tidligere modeller med Tizen, og dette gjelder i større grad for Android Wear-klokker. For oss som trener mye utendørs, viser testen at GPS er for dårlig. Dette stemmer med egne erfaringer med andre smartklokker, inkludert Apple Watch (selv om avvikene etter min erfaring er mye mindre enn det som er vist i testen her). Etter mye frem og tilbake for å finne en klokke som både har de mest grunnleggende smartfunksjoner, og god GPS og brukbar innebygget HRM, har jeg endt opp med en Garmin Vivoactive 3. Betjening av den er ikke like smooth som Galaxy Watch, men den har touch-skjerm, og et touchfelt på den ene siden hvor man kan bla i menyer uten å dekke skjermen. Den har nøyaktig GPS, bra innebygget HRM, og har Garmin Pay kontaktløs betaling. Det beste er at den holder ca 8 dager på en lading som smartklokke, og 13 timer med GPS aktivert. Endret 11. oktober 2018 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Informativ test, som tar opp både positive og negative siden ved klokken. Som smartklokke er den best for Androidbrukere, mens for de med iPhone er den noe begrenset, slik det har vært på tidligere modeller med Tizen, og dette gjelder i større grad for Android Wear-klokker. For oss som trener mye utendørs, viser testen at GPS er for dårlig. Dette stemmer med egne erfaringer med andre smartklokker, inkludert Apple Watch (selv om avvikene etter min erfaring er mye mindre enn det som er vist i testen her). Etter mye frem og tilbake for å finne en klokke som både har de mest grunnleggende smartfunksjoner, og god GPS og brukbar innebygget HRM, har jeg endt opp med en Garmin Vivoactive 3. Betjening av den er ikke like smooth som Galaxy Watch, men den har touch-skjerm, og et touchfelt på den ene siden hvor man kan bla i menyer uten å dekke skjermen. Den har nøyaktig GPS, bra innebygget HRM, og har Garmin Pay kontaktløs betaling. Det beste er at den holder ca 8 dager på en lading som smartklokke, og 13 timer med GPS aktivert. Vivoactive 3 har jeg også, den jeg har brukt fast over en periode nå mens jeg har testet andre klokker underveis for å finne den perfekte klokke. Jeg fikk ny på garanti for rundt 3 uker siden, noe som ga meg ny 30 dagers returrett på den. Vurderer sterkt å bytte den til en "music" utgave for å få offline spotify på klokken, men har kommet frem til at jeg kommer til å ha med meg mobilen på løpeturer uansett. Ikke fordi jeg trenger mobil når jeg jogger, men fordi jeg ikke har funnet en klokke som informerer meg på ønsket måte om endring av pulsone, om jeg holder riktig hastighet på intervaller, når intervaller er over og når hviletid er over. Her foretrekker jeg en stemme som informerer underveis fremfor samme type vibrering for de samme varslene. Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 For å få feks messenger, whatsapp whatever notifikasjoner på klokken, så fungerer det slik; Samsung bruker samsungkontoen din til å synke notifikasjonene som ikke går via LTE på vanlig måte. Dvs at både mobil og klokke synker mot Samsungs servere. Slik får du det til å funke: På Gear-appen: Gå inn på innstillinger, klokketilkobling. Slå på alt her.. På Samsung health-appen: Gå inn på de tre prikkene øverst til høyre, deretter din samsung-konto. Se at "synkroniser bare med wifi" er AVSLÅTT. På klokken: Sjekk at LTE står på eller er satt til auto. Telefonen MÅ være påslått for at det skal fungere. Men den kan ligge hjemme. Notifikasjonene kommer på klokka.. Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 To enable your Daily Briefing, perform the following steps: Make sure you are signed in to your Samsung Account. Make sure Theater and Goodnight modes are disabled. On the Watch, go to Settings>Apps>Permissions>Daily Briefing and turn on the Sensor. Follow any screen prompts to set up your preferences. Lenke til kommentar
trond-kj Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 hei,er det noen andre som sliter med upresis søvn data på klokken?har en Gear S3 og den er ganske så nøyaktig Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Hvor unøyaktig er din? Føler min er relativt bra, men skal sjekke inatt. Lenke til kommentar
trond-kj Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 i fra 1/2-1 time.s3 var mye mer presis Lenke til kommentar
trond-kj Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 i fra 1/2-1 time.gear s3 var mye mer presis Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 16. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2018 Min er helt på jordet, men jeg har funnet ut at det er bedre å bruke https://play.google.com/store/apps/details?id=com.urbandroid.sleep denne og heller synce til S health. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 (endret) https://itavisen.no/2018/10/17/sjekk-ut-spotifys-nye-app-til-android-klokker/ Ser ut som det endelig blir et godt utvalg av klokker med spotify Edit. Ser ut som det fortsatt ikke er offlinelister :/ Endret 17. oktober 2018 av Kennet_H Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Oppdatering på vei. https://www.sammobile.com/2018/10/16/second-galaxy-watch-update-music-battery Hvor lenge må vi vente før de klarer å dytte oppdateringen denne veien tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå