ProphetSe7en Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Sendte samme bilder og info. Fikk avslag. Svarte de igjen. Screenshot_20181002-194438_Gmail.jpg Svarte igjen med: Ok, da får dere sende meg retur papirer på retur, da jeg sender den i retur og kjøper den annen plass. For så dårlig prismatch er jeg ikke intressert i. Det er jo bare å henvise til denne tråden så ordner det seg. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Med denne "garantien", kan man bruke klokken? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 For de som lurer på om reim ifra S3 passer, så passer ihvertfall mine "gamle" S3 Frontier reimer til Galaxy Watch. BTW, fikk gave kort :-) Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 For de som lurer på om reim ifra S3 passer, så passer ihvertfall mine "gamle" S3 Frontier reimer til Galaxy Watch. BTW, fikk gave kort :-) 42mm og 46mm reimene går vel ikke om hverandre, ellers skal de passe. Gavekort kom her også med en annen kundebehandler. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2018 42mm klokka har 20mm reim og 46mm har 22mm reim, er vel noen tidligere klokker som har hatt 22mm reim mener jeg. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Takker @MisteRolf, da har jeg fått bestilt meg en dual lader og :-) Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2018 Der ble dual laderen min sendt 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Hvilke skjerm oppsett har dere? Har dere en anbefaling på en som er digital, viser dag og dato. Skritt, hjerte og batteri. Og mulighet for at klokken viser hele tiden? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2018 Hvilke skjerm oppsett har dere? Har dere en anbefaling på en som er digital, viser dag og dato. Skritt, hjerte og batteri. Og mulighet for at klokken viser hele tiden? Kjører denne atm; http://apps.samsung.com/gear/appDetail.as?appId=com.watchface.Iris22-24H For at klokken skal vise hele tiden så må du slå det på i innstillinger - watch faces - watch always on Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Takker info. Den var bra? Endret 5. oktober 2018 av ray001 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2018 Måtte prøve toolen for å lage egen watchface Lenke til kommentar
MisteRolf Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 God morgen, Forum! Jeg paired GalWatch med IconX og forsøkte meg en tur uten telefon - streamet Spotify på klokken via eSIM. Men, det var skuffende greier - det hakket og buzzet og var ikke til å holde ut. Har noen av dere gjort den samme øvelsen med bra/bedre resultat ? Regner med det har noe med connectivity/BT protocol i IconX å gjøre - for jeg har merket stor forskjell på BT rekkevidden på GalWatch i forhold til Gear3 før den går til Standalone. Samtidig har jeg svært god erfaring med IconX mot Note9 - selv om den er ganske sensitiv - f.ex. å vri på hodet kan være nok til at den ene budden faller ut i et halvt sekund. Anyone ? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Hvilke skjerm oppsett har dere? Har dere en anbefaling på en som er digital, viser dag og dato. Skritt, hjerte og batteri. Og mulighet for at klokken viser hele tiden? Jeg har en klokke som ser ut som klokke, og viser etasjer, skritt og soloppgang/nedgang. Husker ikke hva den heter, men den ser klassisk og fin ut. Har ikke helt skjønt vitsen med at klokken skal vise tiden når jeg ikke ser på den. Når jeg vrir armen for å se på klokken lyser den opp. I verste fall må jeg trykke på en knapp eller vri armen på nytt;) Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Det er ikke alltid den viser klokken når du tar opp armen og vrir handa. Er det en plass som man kan justere følsomheten, slik den viser lettere? Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 OneCall har eSIM, just sain'. Fikk en melding i natt da jeg sov at klokka var blitt overopphetet. Sto å jukka inn og ut av nedkjølingsmodus uten å bli noen steder. Klokka var kald, og jeg lå på soverommet i 18 grader mens klokka var under dyna. Restartet den, og problemer var borte resten av natta.. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2018 OneCall har eSIM, just sain'. Fikk en melding i natt da jeg sov at klokka var blitt overopphetet. Sto å jukka inn og ut av nedkjølingsmodus uten å bli noen steder. Klokka var kald, og jeg lå på soverommet i 18 grader mens klokka var under dyna. Restartet den, og problemer var borte resten av natta.. Bruker OneCall selv, fungerer fint det Har ikke opplevd noen varmeproblemer enda, men så er det generelt ganske kaldt der jeg sover. Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Bruker OneCall selv, fungerer fint det Har ikke opplevd noen varmeproblemer enda, men så er det generelt ganske kaldt der jeg sover. Jeg tror det var en softwarebug, for det oppførte seg helt merkelig. Har hørt at Spotify kan forårsake sånt .. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Syns i det hele at klokka skuffer en del. Dårlig utvalg av apper, og Bixby er for dårlig til å bli brukt. Med Assistant kan man vært fall få utført ting og svar på spørsmål. Sier ikke at Wear OS er perfekt, men synes man kan få en del smartere klokke med det. Den fungerer bra til trening og generell helsemonitorering da, men det er det så mange andre klokker som gjør også. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Er det flere Audible brukere her? Jeg spurte de om de kunne lage en app for Galaxy Watch, siden de har en Apple watch app allerede. De sendte forespørselen videre til behandling. Det hjelper sikkert på hvis flere spør om det samme. Chat evt med de her: https://www.audible.com/contactus?n1..._else&n2=other Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå