Gå til innhold

Samsung Galaxy Watch tråden


Anbefalte innlegg

Jeg forhånds bestilte via Power på grunn av tilbud fra DNB Mastercard.
Virker på meg som om de ikke klarer å levere i år.
Alt er ubekreftet. Har sjekket Reddit og hele verden har samme problematikk. 
Ingen bekreftet dato.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 hours ago, mrMKE said:

Jeg forhånds bestilte via Power på grunn av tilbud fra DNB Mastercard.
Virker på meg som om de ikke klarer å levere i år.
Alt er ubekreftet. Har sjekket Reddit og hele verden har samme problematikk. 
Ingen bekreftet dato.

Det er det samme hver gang..
Ser for meg levering i slutten av September til midten av Oktober en plass.

Noen som får registrert seg for trådløs lader?
Det står 27 August til 10 September, men nederst på siden står det 

Quote

Det er ikke lenger mulig å registrere seg for kampanjen. Ta kontakt med Samsung Support hvis du har spørsmål.

Jeg har spørsmål, men Samsung support er vel et kaos å forholde seg til?..

Edit: 27. er jo om 2 dager.. Gikk litt fort her.. 😄😅

Endret av Trene Arnholdt
Noob
Lenke til kommentar
9 minutes ago, Trene Arnholdt said:

Det er det samme hver gang..
Ser for meg levering i slutten av September til midten av Oktober en plass.

Noen som får registrert seg for trådløs lader?
Det står 27 August til 10 September, men nederst på siden står det 

Jeg har spørsmål, men Samsung support er vel et kaos å forholde seg til?..

Som jeg skrev ovenfor - jeg bestillte klokke/lader den 17 Aug på Samsung.no - det stod begge enheter skulle sendes 9 Sept - men klokken kom den 20. August, og laderen kom igår, altså 24. August.
Jeg bestille Classic 46MM (vil ha rotating bezel) - og er svært godt fornøyd !  Tro det eller ei, men opplevdre rask/positiv respons fra Samsung på mail også 

Lenke til kommentar

Samsung virker å konsekvent sende ut enheter lenge før sin egen slippdato (i Norge i alle fall, Reddit sier at det ikke er tilfelle andre steder), jeg hadde bestilt der om de ikke hadde vært utsolgt for 46mm BT i sølv. 

Samsung tjener vel på at folk vil bestille fra de for å få klokka først, så en del av markedsføringen dette vil jeg påstå.

Endte med å forhåndsbestille på Elkjøp den 18. august, og har fått sporing nå på antatt levering på døra i morgen, på slippdato. Det hele tiden mens Elkjøp sine sider har satt bekreftet lagerdato 07.09-21.09 (på ett tidspunkt så jeg også Oktober). Men jeg tror klokkene sendes fra Elkjøp-lageret i Sverige, så lagerdato i Norge er trolig irrelevant.

Lenke til kommentar
TommyGun77 skrev (På 26.8.2021 den 21.38):

Bestillte classic 46mm fra Samsung 13 august og status står fremdeles som behandler 😒

Bestilte du med LTE?
Det gjorde jeg..  Det står ubekreftet leveranse. 

Men de forventer den kommer midten av september.
Skal liksom få en trådløs lader med på kjøpet, men da må jeg få den innen 10. september for å registrere hos samsung.com

Skjermbilde 2021-08-28 kl. 14.47.06.png

Lenke til kommentar
5 minutes ago, mrMKE said:

Bestilte du med LTE?
Det gjorde jeg..  Det står ubekreftet leveranse. 

Men de forventer den kommer midten av september.
Skal liksom få en trådløs lader med på kjøpet, men da må jeg få den innen 10. september for å registrere hos samsung.com

Skjermbilde 2021-08-28 kl. 14.47.06.png

Jeg også forstår det sånn. Vi må fylle ut produktets serienr 13 siffer før det blir godkjent. Litt vanskelig uten klokka i hånd.

Lenke til kommentar
Trene Arnholdt skrev (På 28.8.2021 den 14.56):

Jeg også forstår det sånn. Vi må fylle ut produktets serienr 13 siffer før det blir godkjent. Litt vanskelig uten klokka i hånd.

Jeg har fått mine 2 klokker, en Watch 4 BT og 1 LTE, men jeg får ikke til å registrere meg på kampanjen. Når jeg skriver inn serienummer og laster opp kvittering, for så å fylle resten klar til innsending, får jeg beskjed om at serienummer skal være 15, og ikke 13. 
Uansett hvilke tall jeg finner på baksiden av esken, og på klokken, så godtas det ikke. 

Her må det være noe galt hos Samsung. Har prøvd å få til chat med de, men det tar jo evigheter, så når jeg er vekke fra PC'en, ja da svarer de, men "legger" på da jeg ikke svarer.... 

Gir snart opp å få mine 2 kampanje produkter... 

Lenke til kommentar
Handl3vogn skrev (20 timer siden):

Hei fikk svar fra samsung

Tack för att du har tagit kontakt med Samsung Shop.

 

Här har du länken för kampanjen: https://www.samsung.com/no/offer/watch4-redeem/

 

Tänk på att lägga till två 00 i början av serienumret.


Önskar dig en trevlig kväll!


Om du har några andra funderingar eller frågor är du varmt välkommen åter till Samsung Support.

Ser ut som Samsung har fjernet behovet for å skrive inn serienummer. Jeg trengte ikke det idag når jeg registrerte mine 2 kjøp.

Men de godtar ikke 2 separate kjøp med innmelding på samme mail. Måtte registrere med 2 forskjellige mail adresser for å få dette til. Men det gikk ikke knirkefritt, måtte prøve flere ganger før det endelig gikk i orden.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
King_Canute skrev (På 31.8.2021 den 16.21):

Ser ut som Samsung har fjernet behovet for å skrive inn serienummer. Jeg trengte ikke det idag når jeg registrerte mine 2 kjøp.

Men de godtar ikke 2 separate kjøp med innmelding på samme mail. Måtte registrere med 2 forskjellige mail adresser for å få dette til. Men det gikk ikke knirkefritt, måtte prøve flere ganger før det endelig gikk i orden.

Takk for den! 
Da fikk jeg registrert på samsung sin nettside uten serienummer :)
Ser ut som jeg får min klokke snart. Power holder på å gjøre forsendelsen klar. 

Edit: Fikk denne etter registrering 
De tillater seg å bruke opptil 40 dager!!!!
 

Skjermbilde 2021-09-02 kl. 13.24.06.png

Endret av mrMKE
Lenke til kommentar

Ser det meste dreier seg om de nye klokkene her, så håper noen uansett kan hjelpe meg litt.

 

Kjøpte en Watch Active 2 en liten tid tilbake, og har vært sånn passe fornøyd med batteri på den. Har brukt konstant måling av puls, og bare latt ting som wifi og GPS osv stått på, og har klart å presset den til nærmere 2 dager uten lading.

 

Men nå i det siste holder den knapt et døgn. Har også optimalisert batteri, slått av GPS og wifi, og slått av pulsmåler i sin helhet, men forsatt søkes batteriet.

 

Klokka var ferdig ladet klokken 21.00 i går kveld, og foruten vekkerklokke, og et par sjekk av tid (har slått av det always on display også) så har den bare vært på armen.

 

Men i dag klokken 13.00 var batteri nede på 18 prosent.

 

Syns det er litt vel drøyt.

 

Vet det går an å slå av det meste av funksjoner, men da forsvinner hele poenget med å ha en slik klokke fremfor noe billig ræl.

 

Noen tips?

 

Kan det være noen apper som ligger å drar strøm? Restartet også klokken i går, og har ikke aktivert noen apper selv, foruten de som starter automatisk 

Lenke til kommentar
Gavekort skrev (3 timer siden):

Står her at Galaxy Watch 3 skal støtte blodtrykksmåling og EKG, men finner hverken Samsung Health Monitor på klokka eller i Play Store.

Noen som vet hva jeg har gått glipp av? Er det for et annet marked? Det er ingen utestående oppdateringer så langt jeg kan se.

Hmm, rart. det er støtte for dette, og er tilgjengelig på min Galaxy watch 3. Husker ikke om jeg lastet ned Health monitor, eller om den lå klar.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...