ray001 Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Ja heilt utrolig ? Galaxy Watch 3 45mm har 340mAh vs 46mm Galaxy Watch har 472mAh www.techradar.com/amp/news/samsung-galaxy-watch-3-vs-samsung-galaxy-watch Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Mindre plass til batteri når det kommer flere sensorer. Spørsmålet er jo om det er noe vits når det kanskje ikke virker her i landet. Jeg venter nok å ser an hva som skjer videre.. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Ser watch 3 har nyere OS versjon enn Active2 er det noe som Active2 kanskje vil få senere eller bør jeg kjøpe Watch 3 fremfor Active2 idag på Power ? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 En kan vel lade Samsung Galaxy Watch 3 med Samsung Galaxy Note 20 mobilen trådløst? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 ray001 skrev (3 minutter siden): En kan vel lade Samsung Galaxy Watch 3 med Samsung Galaxy Note 20 mobilen trådløst? Jepp. kan bruke Note 20 som ei "ladeplate". Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Kanskje kjøpe den Samsung Galaxy Watch 3 allikevel da, selv med den dårlige batteri kapasiteten på klokka ? Ser frem til Samsung Galaxy Watch 3 og Note kommer ut? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Vurderer klokka selv da jeg kan benytte meg av 10% hos komplett, men fortsatt en liten formue.. ? Trenger ny kontorstol også, så blir fort penger ut. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 18. august 2020 Forfatter Del Skrevet 18. august 2020 13 minutes ago, Merko said: Vurderer klokka selv da jeg kan benytte meg av 10% hos komplett, men fortsatt en liten formue.. ? Trenger ny kontorstol også, så blir fort penger ut. Kjøp den nye fra Logitech, koster bare 15K Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 MariusJS skrev (Akkurat nå): Kjøp den nye fra Logitech, koster bare 15K Nærmere 20.000, men den sendes ikke til Norge. ? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 18. august 2020 Forfatter Del Skrevet 18. august 2020 1 hour ago, Merko said: Nærmere 20.000, men den sendes ikke til Norge. ? Går fort å kjøre til belgia Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Link eller navn på logitech klokka? ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 ray001 skrev (3 minutter siden): Link eller navn på logitech klokka? ? Du vet hvordan forumet er, plutselig er man på noe helt annet off-topic Men det var nok snakk om denne: https://www.logitechg.com/nb-no/logitech-g-and-herman-miller.html 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 18. august 2020 Forfatter Del Skrevet 18. august 2020 My bad med OT denne gangen, var denne apparently "fantastiske" stolen jeg tenkte på ja ? Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Kjøpte selv en Active2 fra Power med 20% så ikke helt poenget og bruke over 2k mer for W3 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Da ble det Samsung Watch3 kjøp på meg. Men har ikke bestemt meg 100% om jeg skal beholde den eller returnere.. Er jo litt penger. Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Hadde kjøpt galaxy watch 46mm istedet. Kan få den for 3816,- nå på Proshop. Den har større batteri. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 MAG8 skrev (22 minutter siden): Hadde kjøpt galaxy watch 46mm istedet. Kan få den for 3816,- nå på Proshop. Den har større batteri. Batteriet er ikke noe stort issue, da jeg ikke sover med klokke, så da lades den jo hver natt uansett (tror Watch3 skal klare et par dager på batteri). Lider av en dyr sykdom at jeg må ha det "nyeste" når jeg skal kjøpe noe nytt. Får en litt uggen følelse om jeg kjøper produkter som er en generasjon eller 2 gamle. ? 'Men man sparer jo helt klart mye på det. Nå fikk jeg dog 10% på Watch3, så det hjelper jo en liten smule. 1 Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Merko skrev (19 minutter siden): Batteriet er ikke noe stort issue, da jeg ikke sover med klokke, så da lades den jo hver natt uansett (tror Watch3 skal klare et par dager på batteri). Lider av en dyr sykdom at jeg må ha det "nyeste" når jeg skal kjøpe noe nytt. Får en litt uggen følelse om jeg kjøper produkter som er en generasjon eller 2 gamle. ? 'Men man sparer jo helt klart mye på det. Nå fikk jeg dog 10% på Watch3, så det hjelper jo en liten smule. Jeg skal ikke si noe. Vurderte Titanium versjonen av Watch 3 selv. Men ser ut som den ikke har LTE. Så da ble det ikke noe likevel. Lenke til kommentar
Robban992 Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 (endret) Kuleberg skrev (På 1.7.2020 den 7.46): Er det flere her med galsxy watch som ikke får sendt/mottatt sms ved standalone 4g modus? Ja, Får ikke mottatt eller sendt SMS i standalone LTE mode. Klarer å få det til å virke ved å deaktivere(ikke fjerne) abonnement for så å aktivere. Da virker SMS helt til klokken får kontakt med telefon igjen. Dersom så klokken frakobles telefon og LTE aktiveres, virker ikke SMS. Anser dette som et software problem. Har forsøkt å resette klokke flere ganger uten effekt. Har lagt til / fjernet abonnement flere ganger uten effekt. Min operatør er Telenor. Dette er et kjent fenomen og rapporteres på en rekke forum. Viktig at man er rask til å slå av Bluetooth på Telefon mens klokken rebooter. Ønsker å kreve kjøpet hevet. SMS er en viktig funksjon som må virke på en smartklokke. Hvis det bare er en helse tracker man er ute etter, kan dette kjøpes for 1K. Endret 10. september 2020 av Robban992 Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Noen som sliter med GPS nøyaktighet under treninger med Active2 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå