MariusJS Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 (endret) Her kan vi diskutere alt om Samsung Galaxy Watch Originalt innlegg; Noen som har en litt moderne smartklokke fra før som kan gi meg noen gode grunner til å ikke prøve en Galaxy Watch? Endret 27. september 2018 av MariusJS Lenke til kommentar
CopyApe Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Noen som har en litt moderne smartklokke fra før som kan gi meg noen gode grunner til å ikke prøve en Galaxy Watch? Tar i så fall imot de samme argumentene... Fikk mobilen i dag! Fy søren for en skjerm! Veldig uvant med Android etter to år eksklusivt på iOS, men det virker veldig lovende. Mye innstillinger å endre osv, begynner å nærme seg. Klokke må jeg finne ut av, tror jeg er nødt til å ha en eller annet på armen fremover også... Lenke til kommentar
minim Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Noen som har en litt moderne smartklokke fra før som kan gi meg noen gode grunner til å ikke prøve en Galaxy Watch? Om du prøver en så kommer du til å kjøpe en så det kan være en god grunn til å skygge unna Har og bruker fortsatt Apple watch. Litt kjedelig at den må lades hver andre dag ca, men den er helt genial ellers. Der er jo Samsung sin mye bedre med lenger brukstid. Notifikasjoner, korte samtaler «handsfree» i bil, svare kjapt på melding eller på telefoner med melding i stede for å ta opp mobilen osv gjør at der svært fort blir vanedannende. Lenke til kommentar
CopyApe Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Telenor er igang allerede: https://www.telenor.no/privat/kundeservice/mobilhjelp/watch_esim.jsp misterolf Ja, det var ganske tett etter launch av nye Samsung-klokker. Poenget mitt var at Komplett Mobil antakelig må vente på at Telenor lanserte sin løsning før de selv kunne si noe mer nøyaktig om når de skulle starte med det. Har ikke funnet noe mer nøyaktig enn Q4/Q1 enda, så er vel foreløpig antakelse for de. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. september 2018 Forfatter Del Skrevet 22. september 2018 Ja, det var ganske tett etter launch av nye Samsung-klokker. Poenget mitt var at Komplett Mobil antakelig må vente på at Telenor lanserte sin løsning før de selv kunne si noe mer nøyaktig om når de skulle starte med det. Har ikke funnet noe mer nøyaktig enn Q4/Q1 enda, så er vel foreløpig antakelse for de. Tar nok litt tid før resten av MVNOene får tilgang, har selv KomplettMobil, så det blir spennende å se. Lenke til kommentar
CopyApe Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Tar nok litt tid før resten av MVNOene får tilgang, har selv KomplettMobil, så det blir spennende å se. Jupp. Ser ut som det blir Gear S3 eller Galaxy Watch, så tar gjerne imot E-sim his Komplett jeg også Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Fikk sendingsbekreftelse på klokka i dag. Noen flere? Lenke til kommentar
MisteRolf Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Fikk sendingsbekreftelse på klokka i dag. Noen flere? Samme her - fra Samsung Shop / men sporingsnummeret er ikke "aktivt" ennå Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Fikk sendingsbekreftelse på klokka i dag. Noen flere? Samme her. Fra Komplett. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. september 2018 Forfatter Del Skrevet 26. september 2018 (endret) Nå står det på "hovedsiden" til klokka hos komplett at den sendes ut i oktober... EDIT; Snakket med komplett, og de sender visst ikke ut flere før på fredag, men dersom det står september i ordren skal de altså bli sendt på fredag. Endret 26. september 2018 av MariusJS Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Til dere som har fått hente lapp, når bestilte dere? Og har dere fått hente lapp på mobilen? Er ikke hjemme, så får ikke sjekke hente lapp. Litt spent kan man si :-) Jeg fikk beskjed om at den ble sendt i går via PostNord appen. Jeg fikk den nå i dag. Det fulgte ikke med trådløs lader i denne sendingen, så den kommer vel senere.. Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Jeg fikk beskjed om at den ble sendt i går via PostNord appen. Jeg fikk den nå i dag. Det fulgte ikke med trådløs lader i denne sendingen, så den kommer vel senere.. Du må registrere klokken i Samsung members, så sender Samsung laderen. 1 Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Du må registrere klokken i Samsung members, så sender Samsung laderen. Her faktisk: samsung.com/no/wearables/galaxy-watch/offer Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. september 2018 Forfatter Del Skrevet 26. september 2018 Fikk faktisk sendingsbekreftelse på klokka nå Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. september 2018 Forfatter Del Skrevet 27. september 2018 (endret) EDIT; Mode overførte innlegg. Endret 27. september 2018 av MariusJS Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. september 2018 Forfatter Del Skrevet 27. september 2018 Dette har gått fra en Note 9 tråd til en Galaxy Watch tråd.. Jeg har like mye skyld i det som andre. hehe Skal ikke du starte en egen tråd for oss som har eller skal kjøpe klokke? Det subforumet er litt mer dødt, men vi kan jo prøve oss https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1825786 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Moderatormelding Innlegg som omhandler "klokker" er flyttet hit fra Samsung Galaxy Not 9 tråden. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. september 2018 Forfatter Del Skrevet 27. september 2018 Jeg fikk beskjed om at den ble sendt i går via PostNord appen. Jeg fikk den nå i dag. Det fulgte ikke med trådløs lader i denne sendingen, så den kommer vel senere.. Har du fått registrert eSIM noe sted enda? Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Har du fått registrert eSIM noe sted enda? Nei, ikke enda. Det er vel bare Telenor og Telia som har dette enda, hvis det er noen som tilbyr det i det hele tatt da? Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Fikk beskjed fra Telenor at de ikke åpnet for registrering av esim før imorgen, fredag. Måtte ringe tilbake da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå