JRF Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Er ganske lei nå så håper noen har et forslag... Låner en Ipaq av en kompis (Ipaq 3870). Jeg har en Nokia 6310i med siste firmware (V5.51). Ønsker å bruke Nokia som Bluetooth modem til Ipaqen. Har oppdatert ROM'en på Ipaqen fra v2.15 til v2.20, vært på Telenormobils sider og gjort NØYAKTIG det som står der ifm å lage en "Connection" og jeg har også vært på Compaqs sider og gjort akkurat det som står der ifht Ipaq 3870 og Nokia 6310i men funker det? Neida... Jeg får koblet sammen Ipaq og tlf, den lager en GPRS tilkobling og alt virker tilsynelatende såre vel men tlf tar ikke imot noe data... Jeg taster inn URL'er men ingenting kommer fram... Hva er galt? Jeg har Chess King abb men det skal vel ikke ha noe å si? Eller...? Lenke til kommentar
oltis Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hei! Virker som du har glemt å legge inn dns adresse på ipaqen. Du finner denne på www.telenormobil.no. Da funker det for meg... TOri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå