Gå til innhold

Snart blir Teslaen din oppdatert til «Version 9» – dette tror vi kommer


Anbefalte innlegg

Man kommer ikke bort fra at konstruksjonen i seg selv er minst 6 år gammel. Hvor lenge skal de holde dette i live? Jeg vil si maks 2-3 år til. Til slutt blir det som Saab 9-5, den ble holdt i live i 13 år. I tillegg er det en bil det finnes svært mange av og som man ser overalt på veiene, dette bidrar ytterligere til følelsen av "gammel" utseende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kommer ikke bort fra at konstruksjonen i seg selv er minst 6 år gammel. Hvor lenge skal de holde dette i live? Jeg vil si maks 2-3 år til. Til slutt blir det som Saab 9-5, den ble holdt i live i 13 år. I tillegg er det en bil det finnes svært mange av og som man ser overalt på veiene, dette bidrar ytterligere til følelsen av "gammel" utseende.

 

Model S er nok neste ut etter model 3 er på "plass". Model 3 er såpass bra at de må oppgradere model S for å forsvare prisen. 

Lenke til kommentar

 

Ingenting er endret utenom "grillen". Ellers er dagens helt identisk med den første. Det holder ikke. Men det er vel for dyrt. Slikt koster.

 

nei det stemmer ikke, det er langt mer som er byttet. Det som er "synlig" utenfra er front/bak fanger, front lykter, tak(foruten solid roof), blinkere, hjul, "skjørt" og sikkert mer jeg glemmer. Så kan en jo starte innvendig og annen hardware. Greit å oppdatere seg før en snakker, i tillegg er det greit å påpeke hva som er problemet og hva som bør byttes når det er dette spørsmålet omhandler. 

Det er ingen endringer utenom "grillen". Dette går ikke stort lenger. Det vises alt for godt at skuta holder på å synke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skuta holder på å synke fordi den eldre modellen fikk et ansiktsløft i 2017, og nå fokuserer selskapet på å få ut den nye billigere modellen. Derfor synker tydeligvis skuta.

 

Det går visst ikke stort lenger uten å redesigne bilen fra grunnen hvert eneste år slik alle andre gjør. Eller, vent nå litt...

Lenke til kommentar

De store tyske kjører 7 års sykluser.

Hver dag, hele tiden foregår planlegging og forberedelse på produksjon av nye modeller. Dette er et krevende og nøysomt arbeid som krever solide tekniske systemer og logistikk. Nettopp dette er en grunn til at mange nye produsenter ikke klarer å komme seg forbi sin første modell, men de bare finpusser litt på det de allerede har siden kostnaden for helt ny modell er for høy for deres økonomi.

De er sikkert bra konkurransedyktig enda vil jeg tro bilene selger jo ganske bra fortsatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ingen endringer utenom "grillen". Dette går ikke stort lenger. Det vises alt for godt at skuta holder på å synke.

 

jo, jeg har akkurat fortalt deg en god del av endringene. At du nekter å innse det er en annen sak. Jeg gidder ikke å diskutere med noen som ikke ønsker å høre, så vi stopper her. 

Lenke til kommentar

De store tyske kjører 7 års sykluser.

Hver dag, hele tiden foregår planlegging og forberedelse på produksjon av nye modeller. Dette er et krevende og nøysomt arbeid som krever solide tekniske systemer og logistikk. Nettopp dette er en grunn til at mange nye produsenter ikke klarer å komme seg forbi sin første modell, men de bare finpusser litt på det de allerede har siden kostnaden for helt ny modell er for høy for deres økonomi.

De er sikkert bra konkurransedyktig enda vil jeg tro bilene selger jo ganske bra fortsatt.

Eh, hva er det du snakker om nå og hvilken relevans har det for saken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...