Gå til innhold

Snart blir Teslaen din oppdatert til «Version 9» – dette tror vi kommer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh. Jeg kjører altid med media på nederst halvdel og kamera øverst.

Det kan man ikke i nye update, så ikke så positivt :(

Vent med fakkeltoget til oppdateringen er sluppet, tenker jeg.

Ellers håper jeg at man kan sette egen timer til oppvarming/kjøling av bilen, som inkluderer setevarme/ratt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kan du velge å IKKE få slike oppdateringer? Hvis ikke er man jo helt prisgitt hva Musk & Co finner på til enhver tid. Jaggu glad jeg har min gode gamle BMW 5'er, som drikker edel dinojuice og ikke mottar så mye som en data-bit fra noen som helst nettsky! :-)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kan du velge å IKKE få slike oppdateringer? Hvis ikke er man jo helt prisgitt hva Musk & Co finner på til enhver tid. Jaggu glad jeg har min gode gamle BMW 5'er, som drikker edel dinojuice og ikke mottar så mye som en data-bit fra noen som helst nettsky! :-)

BMW vil nok gjøre det samme i fremtiden. Da kan de også spore deg til enhver tid.

Lenke til kommentar

Kan du velge å IKKE få slike oppdateringer?

Ja. Man bestemmer selv "når" oppdateringen skal finne sted.

På service kan de imidlertid finne på å installere denne for deg, vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Du kan fritt beholde din gamle bil.

Men også BMW er nødt til å bevege seg inn i fremtiden for å være relevant. Da betyr det å skrote hele idrive og starte på nytt. Oppdateringer (som en telefon/pc osv) blir en selvfølge.

Lenke til kommentar

Ja. Man bestemmer selv "når" oppdateringen skal finne sted.

På service kan de imidlertid finne på å installere denne for deg, vil jeg tro.

Nå har vi jo hørt at det ikke er så lett å få service på disse Teslaene så sånn sett er kanskje ikke den trusselen så stor... :-)

Ja, mange som ikke eier Tesla som mener det. De fleste av oss som eier har ingen problemer med å få service de få gangene det trengs.

Lenke til kommentar

Ja, mange som ikke eier Tesla som mener det. De fleste av oss som eier har ingen problemer med å få service de få gangene det trengs.

Så det at Musk offentlig innrømmet at svært mange norske Teslakunder hadde rett til å være forbanna pga serviceapparatet er selvsagt bare fjas...?

Endret av Christian Bøe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke en evigvarende situasjon, og er langt på bedringens vei.

AHAHAHAHAHHAHAHAHHA!!! Ser du ikke hva som er på vei til å skje? Model 3 kommer til å selge i bøtter og spann her i landet. Hva tror du skjer med et allerede knelende serviceapparat når det kommer titusener av Model 3 på norske veier? I tillegg har du en stadig eldre flåte med Model S/X. Det kommer bare ikke til å skalere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

AHAHAHAHAHHAHAHAHHA!!! Ser du ikke hva som er på vei til å skje? Model 3 kommer til å selge i bøtter og spann her i landet. Hva tror du skjer med et allerede knelende serviceapparat når det kommer titusener av Model 3 på norske veier? I tillegg har du en stadig eldre flåte med Model S/X. Det kommer bare ikke til å skalere.

Det hjelper at Model 3 har kun service annenhvert år, og at servicebilene kan utføre full service på Model 3. Da skal Model 3 kun innom verkstedet om det er noe som må fikses og ikke kan fikses trådløst.

Med det nye servicesentret i Oslo bør ting bedre seg etter hvert. Det handler til stor grad om å få tatt unna etterslepet.

Lenke til kommentar

Okei. For en dommedagsprofeti, gitt. Liten vits å diskutere med deg, skjønner jeg. Har du problemer med din Tesla som du ikke får utbedret?

Jeg snakker om kapasitet. De er ikke klare for tsunamien av model 3 som kommer. Folk som bestiller service i dag får time først om 3-4 mnd... det er jo helt villt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...