ex-jordbærplukker Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) denne filnen skulle ha premiere den 7. September 2018 men ble trukket tilbake pga konflikter. Filmen handler om den uloeste drapet paa rapperen tupac september 1996 og korrupsjonen i lapd styrken i usa, alle vet at politiet i los angeles er korrupte spesielt fresno politiet saa jeg tror at den virkelige grunnen til at filmen ble trukket tilbake 1 maaned foer verdenspremiere er fordi noen vil ikke at publikum skal faa se denne filmenHva tror du? Er du ogsaa skuffet over at filmen ble trukket tilbake uten noe ny utgivelsesdato? vi får eventuelt aldri sett denne filmen https://www.youtube.com/watch?v=runSGDVCFjk Endret 29. september 2018 av konspirasjonsteorist Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Grunnen er et søksmål mellom Johnny Depp og "location manager-en" for filmproduksjonen, Gregg Brooks. Case closed. https://deadline.com/2018/08/city-of-lies-johnny-depp-movie-pulled-release-schedule-1202441341/ 1 Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 29. september 2018 Forfatter Del Skrevet 29. september 2018 (endret) Det er den offisielle grunnen mens jeg tror det er en underliggende grunn som ikke er kjent for publikum. Om den offisielle grunnen er riktig saa gir det enda flere speorsmaaler enn svar, som feks hvem er denne location manager fyren, hvordan kan en mann stoppe en ferdig produsert film fra utgivelsesdato, Hollywood og entertainment industrien er heller ikke kjent til aa vaere helt engler Ikke nok med det saa er filmen basert paa sann hendelser og hvis man gjoer litt research av personene som filmen representerer som feks politimannen russel wayne pole og lese historien og maaten han doede paa i virkeligheten gjoer ikke saken bedre Endret 29. september 2018 av Anonimofied Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Hva får deg til å tro det? Fordi det finnes korrupt politi i USA så konkluderer du med at de hadde noe med Tupacs død, og dermed har de et motiv for å hindre at filmen blir sluppet, og i tillegg sørger for at det blir et søksmål mellom to parter som er involvert i produksjonen for å bruke det som en unnskyldning? Wow, litt av noen kreative tanker som må til for å få denne konspirasjonsteorien i gang. Så selv en hollywoodfilm om drapet trenger en egen konspirasjonsteori? Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 29. september 2018 Forfatter Del Skrevet 29. september 2018 (endret) Yup jeg haaper mib konspirasjonsteori vil inspirere folk til aapne opp oeyene og gjoere research, lete etter svar og og ikke bare stole blint paa informasjoner som kommer ut via massemedia kanalen Hvis det er korruptsjon i politiet hvorfir skal det ikke veare korrupsjoner i andre departementer som nyhetskanalen? Wow, litt av noen kreative tanker som må til for å få denne konspirasjonsteorien i gang. Så selv en hollywoodfilm om drapet trenger en egen konspirasjonsteori? Hvis du mener at dette er kreativ hvorfor gir du ikke min konspirasjonsteori en tumbs up? A si dette uten tumbs up er som et haan, haan er personangrep, og hvorfor skal en moderator haane stakkarslige konspirasjonsteorist skjoenner jeg ikke, hva tjener man ved aa haane andre, gir dette oppmuntring og motivasjon for konstruktive diskusjon? Den eneste maaten som du kan bevise at du mener dette er aa klikke paa tumbs up, jeg skal gaa og sove og naar jeg vaakner imorgen saa forventer jeg aa see en tumps up i min foerste post Endret 29. september 2018 av Uderzo Flettet 3 innlegg Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Jeg var sarkastisk da jeg sa du var kreativ. Du gjør det ganske tydelig hva intensjonen med tråden er, så lykke til videre med å starte en konspirasjonsteori, du har alt som skal til. Takk for meg. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Hvis det er korruptsjon i politiet hvorfir skal det ikke veare korrupsjoner i andre departementer som nyhetskanalen? Hvis massemorderen Breivik er en nordmann hvorfor skal du ikke en nordmann som deg bli en massemorder også? Du har ganske rare konspirasjonteorier..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå