TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) Jeg klarer ikke å skjønne hva som er forskjellen på medelev og elev? Endret 27. september 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) Min medelev går i klassen min... (Du kjenner personen). Eleven som ble siktet for ditt og datt kjenner du ikke, går ikke på samme skole eller klasse...Derav ikke medelev... Altså, medelev har en betydning som henviser til noen andre... Men en elev er ubestemt, ikke noen klare tilknytninger til noen... Endret 27. september 2018 av Krozmar Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. september 2018 Forfatter Del Skrevet 27. september 2018 (endret) Min medelev går i klassen min... (Du kjenner personen). Eleven som ble siktet for ditt og datt kjenner du ikke, går ikke på samme skole eller klasse...Derav ikke medelev... Altså, medelev har en betydning som henviser til noen andre... Men en elev er ubestemt, ikke noen klare tilknytninger til noen... Okei, jeg tror jeg skjønner litt bedre. ^^ Syntes at det var noe som skurret i meldingen jeg sendte til karatetreneren i går, om at jeg ikke kunne stille opp. Jeg skrev på slutten av melingen "MVH din medelev: --opprinnelige navnet mitt, Frode--" Ser nå at det ble litt feil, jeg kjenner ikke han personlig. Endret 27. september 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Jeg klarer ikke å skjønne hva som er forskjellen på medelev og elev?En elev er den generelle betegnelsen på alle som går på skole. En medelev er en som går i samme klasse som deg. Alle dine medelever er også "vanlige" elever på skolen. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) Det blir litt feil å skrive det til han. Ettersom fra hans ståsted er du hans elev, men ikke hans medelev. Han er jo ikke en elev selv, men en lærer/trener. Endret 27. september 2018 av The Redmen 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. september 2018 Forfatter Del Skrevet 28. september 2018 Det blir litt feil å skrive det til han. Ettersom fra hans ståsted er du hans elev, men ikke hans medelev. Han er jo ikke en elev selv, men en lærer/trener. Jah, jeg innså det, når jeg fikk en bedre forklaring på det ordet. Men gjort er gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå