Gå til innhold

Ødela skrue ved installasjon - noen som har en?

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei, nydelige diskusjon.no.. 

Jeg har vært så uheldig å ødelegge en skrue når jeg skulle installere vannkjøleren min NZXT Kraken X52. 

Jeg lurer på om det er noen her som har en reserve, eller som vet hvor jeg kan kjøpe en kjapt? 

Jeg betalte ganske mye penger for kjølereren, og jeg har nok voidet garantien. 

ybKujPr.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kjøp og salg er forbudt på forumet  :tease:  :tease:  :tease:

Neida, men Digital Impuls har kanskje om du bor i nærheten av Oslo.

Eventuelt er det nok å kontakte NZXT direkte, har hørt de har ganske bra support.

Er det Noctua D14 du "oppgraderer" fra?

Haha, ikke dårlig prøvd mister! 

Japp, det er Noctua jeg oppgraderer fra.. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er nok en relativt liten oppgradering på temperaturfronten, og muligens mere støy om du bruker medfølgende vifter.

Dersom du har kjøpt den fra butikk ville jeg faktisk prøvd å klage, men du har kanskje gjort noen mods eller noe lignende siden du nevnte at du hadde brutt garantien?

Jeg har brukt et skrujern, usikker om dette er brudd på garantien? 

Ringe forresten til NZXT i USA og hørte, og en hyggelig dame fra supporten deres skal sende meg en epost med info og se om jeg kan få hjelp kjapt.. 

Hører også med Komplett imorgen..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Vet noctua har legendarisk support iaf, fikk jo AM4 kit til D15 gratis, tok vel bare 1 dag med posten også (samt at flere jeg kjenner har fått nytt mounting kit gratis), har hørt mye bra om NZXT også, spørs vel litt om de finner rett avdeling bare :)

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vet noctua har legendarisk support iaf, fikk jo AM4 kit til D15 gratis, tok vel bare 1 dag med posten også (samt at flere jeg kjenner har fått nytt mounting kit gratis), har hørt mye bra om NZXT også, spørs vel litt om de finner rett avdeling bare :)

Tar turen til Harddisk imorgen og kjøper meg en D15. 

Har også bestilt deler, men de kommer ikke før om 7 dager, så blir ikke å vente så lenge men vil ha dette oppe å gå iløpet av morgendagen.. Har vært maks uheldig hele kvelden.. Er rett og slett fordi jeg ikke leste manualen. 

Ble dog sendt fra California i natt. 

Lenke til kommentar

Pass på  at du ikke må betale porto fra USA da :) 

Jeg kontaktet EVGA en gang fordi jeg trengte noen skruer til et skjermkort .. De kunne GI meg skruene, men porto kom på en enorm sum (par hundre dollar minst..). Til slutt fikk jeg krangla det til meg gratis.

Ellers har jeg enormt med skruer her - jeg kan helt sikkert finne noe som fungerer til deg. Men da må du ta noen gode bilder fra ulike vinkler, og måle med skyvelær.

Lenke til kommentar

Tar turen til Harddisk imorgen og kjøper meg en D15. 

Har også bestilt deler, men de kommer ikke før om 7 dager, så blir ikke å vente så lenge men vil ha dette oppe å gå iløpet av morgendagen.. Har vært maks uheldig hele kvelden.. Er rett og slett fordi jeg ikke leste manualen. 

Ble dog sendt fra California i natt. 

Er veldig lurt å dobbeltsjekke at du har plass til D15, den er enorm! :D

Ser uansett ut som det ordner seg, men porto kan jo ta alt fra 2-3 dager til 2-3 uker

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Pass på  at du ikke må betale porto fra USA da :)

Jeg kontaktet EVGA en gang fordi jeg trengte noen skruer til et skjermkort .. De kunne GI meg skruene, men porto kom på en enorm sum (par hundre dollar minst..). Til slutt fikk jeg krangla det til meg gratis.

Ellers har jeg enormt med skruer her - jeg kan helt sikkert finne noe som fungerer til deg. Men da må du ta noen gode bilder fra ulike vinkler, og måle med skyvelær.

Har du den typen skruer jeg trenger tror du? Jeg har dessverre ikke annet enn meterstokk, men kan sende deg noen bilder iløpet av dagen.

Edit:

Da kan jeg endelig fortelle at jeg fikk kjøpt en D15 og har akkurat startet å game BF1 på ultra uten problemer... HVOR herlig det er kan jeg virkelig ikke beskrive med ord akkurat nå... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...