OHJohansen Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Flere likte dårlig at man automatisk ble logget inn i Chrome.Google gjør endringer etter klagestorm Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Gjøre det enklere å se hvor man er logget inn? Så my de maser og plager deg for å logge inn i Chrome, hvis man aktivt velger å IKKE logge inn da, så er det kanskje en fornuftig antagelse og anta at man IKKE vil være logget inn? Lenke til kommentar
Avec112 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Jeg har to gmail-adresser jeg veksler på. En med mitt fulle navn, og en som benyttes til alt av registreringer på nett osv, mht. spam, anonymitet, m.m. Skal si jeg ble overrasket da jeg skrev en kommentar på Youtube, og mitt navn plutselig lyste i mot meg. Var snar med å slette kommentaren og logge ut av Chrome etter det. #mechromed 3 Lenke til kommentar
Suntec Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Korrekt navn evt ID bør aldri brukes der det er mulig å unngå det. Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Folk vil se på porr i fred og ro, gitt. //LD Lenke til kommentar
Puro Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Jeg har to gmail-adresser jeg veksler på. En med mitt fulle navn, og en som benyttes til alt av registreringer på nett osv, mht. spam, anonymitet, m.m. Skal si jeg ble overrasket da jeg skrev en kommentar på Youtube, og mitt navn plutselig lyste i mot meg. Var snar med å slette kommentaren og logge ut av Chrome etter det. #mechromed Folk som ikke tørr skrive kommentarer uten alias er merkelige. #JustWeird Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Folk som ikke tørr skrive kommentarer uten alias er merkelige. #JustWeird Nei, det er faktisk ganske forståeleg at ein ikkje vil legge igjen fullt namn over alt på internett. Det treng ikkje vere noko snuskete heller. Vern om privatlivet. 1 Lenke til kommentar
Avec112 Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Vil anta Puro var ironisk siden han selv er anonym :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå