Gå til innhold

WarCraft 3: Frozen Throne 1.13

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, antakelig burde jeg begynt i forumet på battle.net, men jeg vil gjerne høre med dere først.

Først og fremst er jeg altså (for en gangs skyld) VELDIG skuffa over Blizzard, som slipper den berømmelige 1.13 (Hell, de kunne oppkalt en atombombe etter denne, alle ville visst hva det var); når den er så forsinket som den er så kunne vi i hvert fall ha håpet at de retta på det som tydeligvis var galt - det har de ikke gjort.

Dette må være den patchen de sa de hadde klar i slutten av august.

Det er flere klare strats som overbrukes, hvilket kunne rettes med enkle balanse-grep. Det har de ikke klart.

Det er flere helter som overbrukes på grunn av ekstreme skills, dette har de bare halvveis klart å rette (hovedsaklig iform av Cheesemaster-nerf og Naga SeaBitch-nerf), men på langt nær godt nok. Bloodmage kan fortsette med FlameSpam, Warden kan fortsette SS-Spam og DK kommer også til å forbli den aller mest brukte UD-helten.

Orc er dømt til et liv utenfor ladder, og når orc-campaignen min (vet ikke om dette er et engangstilfelle) er ødelagt ved at heltene har en attack-speed som tilsvarer en Mountain Giant med slow og cripple kombinert, så KAN JEG IKKE LENGER SPILLE ORC.

Nå skal jeg vurdere å roe ned WarCraft 3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er sånn mellafornøyd med patchen. Har ikke testa den ennå (er på jobb), men det ser ut til at de viktigste punktene er delvis addressert.

Multi-AOE til human har fått et par nerfs. I teamgames er det bestandig utrolig effektivt. Siphon mana range ble nerfa fra 350 til 300, det kommer til å gjøre bloodmagen noe mer utsatt. Stormbolt stun ble nerfa, det var vel på sin plass. Og sist men ikke minst, det kommer til å bli tungt å forsvare en human fast exp, når man ikke kan lage militia på (2nd) town hall.

Likte absolutt ikke hva de gjorde med Undead. Bare nerfs =/

Likte heller ikke hva de gjorde med Orc. Bare nerfs her også =/

Jeg ser ikke vitsen med å nerfe kun level 1 Shadowstrike. Hallo...Shadowstrike er jo imbalanced ;-) Og wisps er jo fortsatt summon-bomber, selv om de har redusert mana drain.

Naga ble nerfa bra synes jeg. Fortsatt brukbar. Beastmaster ble nerfa litt merkelig. Han var kanskje en for god tank, men det er jo bjørnen som er verst imho. Hawken ble svakere, men den var vel ikke overbrukt? Irriterende, men knapt avgjørende.

Men når man ser på de forandringene som har blitt gjort kan man jo undre seg over hvorfor det har tatt så sabla lang tid å få ut denne patchen. Jeg antar Founding of Durotar act 2 & 3 er det som har tatt tid. Jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Som sagt så er extra-campaignene ødelagt hos meg, så jeg vil gjerne høre om de funker OK hos dere. Kan jo hende jeg "bare" må gjøre act 1 på nytt igjen.

Jeg fortsatte fra act 1 over i act 2, og de var like forbanna trege.

Jeg hadde det samme problemet, men jeg spillte meg til den leiren med trollene litt oppe til høyre, og når jeg kom dit, hadde de normal attack speed igjen, så ikke fortvil! :yes:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...