sindredl Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Hei. Mener å huske jeg hadde noe sånt på en Android-telefon for mange år siden. Det jeg er ute etter/lurer på om finnes eller er mulig er en app (iOS 12) som slår opp telefonnummeret når det ringer et ukjent nummer. Altså mens det ringer. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Apple tillater ikke programmer å kjøre sammen med dialeren, så det er ikke mulig på IOS. 1881 og Gule sider f.eks har apper som gjør at du kan gå inn og se hvem numrene tilhører etterpå (i samtalelista) og hvis de ringer pånytt vil den vise info om nummeret. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Apple tillater ikke programmer å kjøre sammen med dialeren, så det er ikke mulig på IOS. 1881 og Gule sider f.eks har apper som gjør at du kan gå inn og se hvem numrene tilhører etterpå (i samtalelista) og hvis de ringer pånytt vil den vise info om nummeret. Dette er feil, slikt automatisk oppslag som trådstarter etterspør har vært mulig siden 2016 i iOS: https://www.dinside.no/mobil/denne-funksjonen-skal-beskytte-deg-fra-plagsomme-telefonsamtaler/65078855 Jeg har pleid å bruke Gule Sider sin app på min iPhone X som fungerer greit og er gratis. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Vel, det er iogforseg det jeg beskrev - men hos meg må nummeret ha ringt 1 gang før det kan identifiseres. - Mulig Gulesider-appen fungerer annerledes/bedre? (Jeg bruker MBN/1881) Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 https://itunes.apple.com/no/app/180-no/id336589835?mt=8 Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 3. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2019 https://itunes.apple.com/no/app/180-no/id336589835?mt=8 Gjør denne oppslag på nummere som ringer? F.eks. hvis du hadde ringt meg hadde jeg fått opp navnet ditt? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Gjør denne oppslag på nummere som ringer? F.eks. hvis du hadde ringt meg hadde jeg fått opp navnet ditt? Ja Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 8. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2019 Ser ut som den kun gjør oppslag på bedrifter eller folk som er registrert med foretak Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Gulesider lar deg kun sjekke opp nummer i etterkant ved hjelp av klipp&lim. 1881 krever betal-abonnement, så vet ikke hvordan den fungerer. Ser den har fått veldig dårlig rating på appstore så gidder ikke prøve. 180 lar deg også kun sjekke vha klipp&lim. Hvilke står vi da igjen med? Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 12. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2020 RaymondK skrev (4 timer siden): Gulesider lar deg kun sjekke opp nummer i etterkant ved hjelp av klipp&lim. 1881 krever betal-abonnement, så vet ikke hvordan den fungerer. Ser den har fått veldig dårlig rating på appstore så gidder ikke prøve. 180 lar deg også kun sjekke vha klipp&lim. Hvilke står vi da igjen med? Tror egentlig ikke det er mulig på iOS å gjøre live oppslag. Telenor annonserer med en app som skal gjøre dette, men etter litt undersøking, så viser det seg at liveoppslag bare fungerer på android. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå