Kris_TheLord Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Da jeg kjørte dremelen min gjennom sideplata mi, fikk jeg meg en liten støkk. Jeg hadde bregenet feil og hadde glemt å lage plass til plexiruten som skal komme bak. Hva kan jeg gjøre Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 jeg mener å ha sett at microplex har slike "tetningslister" ikke de vanlige, men de av den typen som du klemmer plexi inn på ene siden og metallet inn på den andre... slik at plexien hverken er bak eller foran døra, men står likt med den, skjønner? Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) jeg mener å ha sett at microplex har slike "tetningslister" ikke de vanlige, men de av den typen som du klemmer plexi inn på ene siden og metallet inn på den andre... slik at plexien hverken er bak eller foran døra, men står likt med den, skjønner? Ja skjønner ka du mener men jeg skal ha et mønster på andre siden og da funker det ikke med den listen. Endret 17. desember 2003 av Kris_TheLord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå