AfterGlow Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Utvikleren er «overveldet».Klagestorm mot NBA 2K19 på grunn av en rekke feil i spillet Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Jeg må si meg overasket over at noen i det hele tatt kjøper dette spillet med tanke på den forrige utgaven. Tydelig at 2K ikke har lært. Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Jeg må si meg overasket over at noen i det hele tatt kjøper dette spillet med tanke på den forrige utgaven. Tydelig at 2K ikke har lært. Tenkte det samme selv, men slik går det når det egentlig bare finnes ett alternativ for de som er interessert i basketball-spill. Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Jeg må si meg overasket over at noen i det hele tatt kjøper dette spillet med tanke på den forrige utgaven. Tydelig at 2K ikke har lært. Det er vel kjøperne som ikke har lært ? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå