samco Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Har det med designet bak å gøre? Ser ikke mye curved der... Designet bak hmm tror du ikke helt forstår sammehengen. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Designet bak hmm tror du ikke helt forstår sammehengen. Er du som ikke fatter men men stygge begge to. Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Er du som ikke fatter men men stygge begge to. Tror barnehagen har stengt i dag ... mange med trass alder ute på forumet. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Tror barnehagen har stengt i dag ... mange med trass alder ute på forumet. Jepp føler akkurat det samme.. Lenke til kommentar
Mutu90 Skrevet 26. september 2018 Forfatter Del Skrevet 26. september 2018 (endret) Utifra kommentarene så har jeg forstått at jeg må beholde LG B7V OLED tven? Riktig? Endret 26. september 2018 av Mutu90 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Utifra kommentarene så har jeg forstått at jeg må beholde LG B7V OLED tven? Riktig? Godt tippa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå