akelbo Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Spillet fikk nesten 1500 negative anmeldelser på fire dager.Steam-brukere i harnisk over kvinnelige generaler i Total War Rome II Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Jesus... Nerd Rage. 6 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Det sier kanskje sitt om meg men jeg klamrer meg fremdeles til Rome I. 4 Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Folk velger seg virkelig merkelige ting å krangle om, skjønner ikke helt denne skyttergravmentaliteten... Det er da virkelig ikke verdens undergang om det er noen damer med. Kan heller skrike ut om forbrukerfiendtlig praksis og grådig oppførsel. Dette er ubetydelig... Og er det så ille så får de vel la være å spille eller finne en mod som fjerner "problemet"... 4 Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Isolert sett ser jeg ikke problemet, men det ligger nok noe I "Get woke, go broke". 5 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Total war serien er en serie som har fantasi enheter langt mindre troverdige enn kvinnelige generaler. Disse folka får krype ned i kjelleren til mamma og forsette å være "incels" til dagen dør 9 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Å herre jesus, clearly virgins hele gjengen da! Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Har null betydning for min del. Spiller Rome II kun med mods slik at det blir mer realistisk og gøy 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vorastra Skrevet 26. september 2018 Populært innlegg Del Skrevet 26. september 2018 Total war serien er en serie som har fantasi enheter langt mindre troverdige enn kvinnelige generaler. Disse folka får krype ned i kjelleren til mamma og forsette å være "incels" til dagen dør Ja helt klart, siden du må være kvinnehater \ incel for å ha denne meningen. Sier ikke at jeg er enig med alt, men den uttalelse plasserer deg godt inne på "sjw fjott" siden av gamer spekteret. Tror de fleste her hadde syntes det var litt spess å kunne velge en svart kar på Nazi Tyskland sin side under et WW2 spill. 20 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Tror de fleste her hadde syntes det var litt spess å kunne velge en svart kar på Nazi Tyskland sin side under et WW2 spill. Men så er det en helt annen situasjon enn den som omtales her også. 1 Lenke til kommentar
Vorastra Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Du forstår poenget hvis du har lyst Hekomo. Du vet like godt som meg at noen hadde blitt kalt Incel \ Jomfru for å klage på det også. 5 Lenke til kommentar
Vorastra Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Jeg var en svart Nazi dame under siste COD ww2 betaen. Det syntes jeg var rimelig teit. 6 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Om spillet ikke er historisk korrekt og med tanke på at det faktisk er et SPILL, ser jeg ikke problemet. Om de lagde et spill som skulle speile historien men "tok en SJW" på den, da kunne jeg se hvorfor folk hadde kunnet klage, men dette er da bare tull. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Ja helt klart, siden du må være kvinnehater \ incel for å ha denne meningen. Sier ikke at jeg er enig med alt, men den uttalelse plasserer deg godt inne på "sjw fjott" siden av gamer spekteret. Tror de fleste her hadde syntes det var litt spess å kunne velge en svart kar på Nazi Tyskland sin side under et WW2 spill. Hvis du reagerer på kvinnelige generaler men ikke på all annen fantasi som er i total war, ja da har du et problem med kvinner. 6 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 (endret) Dette bør vi la passere. Det er ikke akkurat enarmede soldater med cyberpunk-armer i WW2 vi snakker om. Endret 26. september 2018 av L4r5 5 Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 En bitte liten gruppe idioter hisser seg opp over noe som ikke en gang er tilfelle… ? Det er latterlig tåpelig, men mest trist siden de er med å sementere et dårlige rykte vi som faktisk liker spill ønsker å bli kvitt. 2 Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Nok et eksempel på spill journalister som er out of touch og ikke vet hva de skriver om, nerd raget kom ikke pga kvinner i Rome2 dette har eksistert siden Daughters of Mars dlc, raget kom som følge av utvikleren gir fingeren til forbrukere som allerede har kjøpt spillet og ber de om må slutte å spille spillet. Kanskje du burde undersøke saker istedenfor bare lage copypasta? Mr gamer.no 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg LarZen Skrevet 26. september 2018 Populært innlegg Del Skrevet 26. september 2018 (endret) Nok et eksempel på spill journalister som er out of touch og ikke vet hva de skriver om, nerd raget kom ikke pga kvinner i Rome2 dette har eksistert siden Daughters of Mars dlc, raget kom som følge av utvikleren gir fingeren til forbrukere som allerede har kjøpt spillet og ber de om må slutte å spille spillet. Kanskje du burde undersøke saker istedenfor bare lage copypasta? Mr gamer.no Du mener kvinnen som satt på plass en gjeng man babies på Steam? Helt fantastisk det hun skrev og det gleder meg at det for det første var en kvinne som skrev det og som representerte selskapet. Og for det andre selve budskapet at om dere er så blåste i hode så kan dere like greit la være spille spillet. Endret 26. september 2018 av LarZen 10 Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Nok et eksempel på spill journalister som er out of touch og ikke vet hva de skriver om, nerd raget kom ikke pga kvinner i Rome2 dette har eksistert siden Daughters of Mars dlc, raget kom som følge av utvikleren gir fingeren til forbrukere som allerede har kjøpt spillet og ber de om må slutte å spille spillet. Kanskje du burde undersøke saker istedenfor bare lage copypasta? Mr gamer.no Du mener kvinnen som satt på plass en gjeng man babies på Steam? Helt fantastisk det hun skrev og det gleder meg at det for det første var en kvinne som skrev det og som representerte selskapet. Og for det andre selve budskapet at om dere er så blåste i hode så kan dere like greit la være spille spillet. Du vet ikke hva du en gang snakker om på lik linje med OP. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå