steinjarle Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 TEST: Ultimate Ears Boom 3 og Megaboom 3 Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Syns det er litt sært å ikke inkludere USB-C i disse dager 1 Lenke til kommentar
Mann'75 Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 JVL Flip 4 ble mitt valg, billigere enn UE og bedre lyd ved direkte sammenlikning. Lenke til kommentar
gaard Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 man kunne bytte sang på tidligere megaboom, slå på toppen to ganger (en for å sette på pause) var veldig enkelt og greit, men fungerte ikke alltid og satt på pause f,eks selv om du slo 2 ganger. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 "ikke evner å gjengi dypbass i noen særlig grad. De kutter av altfor langt opp på frekvensstigen" ? Lenke til kommentar
ragman Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 "ikke evner å gjengi dypbass i noen særlig grad. De kutter av altfor langt opp på frekvensstigen" ? Jo lavere frekvens, jo dypere bass. Hvis den ikke gjengir de laveste frekvensene (altså kutter av lenger opp på frekvensstigen), mister man de dypeste basstonene. 1 Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Batteriet på min boom2 er elendig. Etter å hatt den i to år så forsvinner det gradvis flere prosenter daglig selv om den ikke er i bruk. Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Takk! Ventet på denne... Er superfornøyd med min originale megaboom men det kunne vært bedre dypbass... Oppgraderer ikke før dette + usb c er på plass. Takk TEK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå