lugah Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 hva synes dere om de to ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Øhhhh, neissssss... de er vel farger de også Lenke til kommentar
lugah Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Øhhhh, neissssss... de er vel farger de også neisssss = ? ja de er farger...! ehhh Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 kombinasjonen du tenker på? likte øverst til høyre kombinasjonen best. EFF4E4 med svart skrift. Lenke til kommentar
lugah Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 ja kombinasjonene jeg tenkte på ja... alle prater om colomatch.dk er det mulig og gi det progget en fargekode så finner den 6 like / passende farger til den ene eller må man leite seg fra ? Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 EFF4E4 med svart skrift ble vel best men jeg synes det var en dårlig fargekombinasjon.... bruk fargekontraster, som f.eks avataren til Smidt- det er en fin fargekombinasjon det ser man med en gang.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Man burde se etter komplimentær farger... de passer alltid best sammen... komplimentær farger er de fargene som står ovenfor hverandre i fargesirkelen... et eksempel er, som i Smidt's avatar, oransje og blå! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 noen som har noen teori på hvorfor farger passer sammen? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 noen som har noen teori på hvorfor farger passer sammen? mye som spiller inn, men det som er litt kult er at; det er ikke sikkert jeg oppfatter en eller flere farger på samme måten som naboen min og vi vil derfor like forskjellige farger og sammensetninger. men hvorfor noen passer sammen med andre, vet ikke helt om dette har noe direkte å gjøre med webdesign, men. tror det er en slags fasit som er bestemt og siden vi kanskje har forskjellige oppfatninger av fargene ser vi de forskjellig og alle liker ikke de samme kombinasjonene.. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 noen som har noen teori på hvorfor farger passer sammen? Om du har hørt om Itten så har han nok den fargekombinasjons teorien som brukes mest...det enkleste er å bruke komplementærkontraster somjeg så her lenger opp...bruke farger som står overfor hverandre i Ittens Fargesirkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå