akelbo Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Microsoft åpner døren, men utviklere må selv velge om de vil benytte seg av muligheten.Nå får Xbox One støtte for mus og tastatur Lenke til kommentar
Vildmann Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Det er mulig min xbox er unik. Men denne støtten har vel vært her lenge? 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Ja det mener jeg også i ps2 og xbox 360 første genrasjonen fungerte det fint. Men man har aldri hatt valget å endre tastaturet og kun noen taster funger. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Endelig! Skal bli interessant å se hvor mange spill som vil få støtte. Og ikke minst om det vil bety at endel spill som ellers ikke ville finne veien til konsoll nå kanskje vil gjøre det. Skal også bli spennende å se hvordan Razer sin løsning ser ut. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Endelig støtter XO'en mus. Kanskje jeg burde skru den på igjen. Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Hele poenget med en spillekonsoll er jo at en har en fast kontroller å forholde seg til. Slippe å lære seg utallige tastaturkåombinasjoner osv. Det er i hvertfall slik jeg ser det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Hele poenget med en spillekonsoll er jo at en har en fast kontroller å forholde seg til. Slippe å lære seg utallige tastaturkåombinasjoner osv. Det er i hvertfall slik jeg ser det. En spill konsoll er ikke lengre som dem var for over 12+ år siden. Idag er en konsoll mer lik en PC men uten endel av dem negative aspektene som pris og tekniske utfordringer som kan oppstå. Mus & tastatur støtte vil kun bli et alternativ. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Det er meget bra siden en håndkontroll er heeeel ræ va å bruke til rask sikting og skytinga er neste helt umulig med håndkontrollen så jeg ser meget i mot at man kan bruke mus og tastatur, kanskje jeg kjøper flere Xbox One X spill hvis dette blir tilgjengelig på mange spill. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Satser på at dette ikke kommer til ps4 da, slik at jeg kan chill der istedet. Hvis en ikke kan velge bort mus og tastatur i flerspiller så er xbox one ferdig som litt førstevalg for flerspillerspill. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Hvis støtte for det kommer til noe av det jeg spiller så er det over og ut med gaming for min sin del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå