CurSe Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Skal på en liten ferie i oktober, men det har blitt en liten endring i planene etter at jeg bestilte billettene. I stedet for å reise hele veien hjem fra utlandet, så blir jeg å være en helg i Oslo før jeg flyr videre hjemover. På billettene jeg har nå så har jeg reise helt hjem, men kan jeg bare hoppe av i Oslo sånn helt uten videre? Altså, i stedet for å endre noe på billettene, så bare hopper jeg av i Oslo på returen og tar sikte på å få utlevert bagasjen der. Lar det seg gjøre? Prøvde å finne ut hvordan jeg sletter deler av returen hos Norwegian, men det fant jeg ikke helt ut av. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Skal på en liten ferie i oktober, men det har blitt en liten endring i planene etter at jeg bestilte billettene. I stedet for å reise hele veien hjem fra utlandet, så blir jeg å være en helg i Oslo før jeg flyr videre hjemover. På billettene jeg har nå så har jeg reise helt hjem, men kan jeg bare hoppe av i Oslo sånn helt uten videre? Altså, i stedet for å endre noe på billettene, så bare hopper jeg av i Oslo på returen og tar sikte på å få utlevert bagasjen der. Lar det seg gjøre? Prøvde å finne ut hvordan jeg sletter deler av returen hos Norwegian, men det fant jeg ikke helt ut av. Du får ut bagasjen om du ikke har sammenhengende tur med sas fra utlandet. Da må du fortolle selv. Gi beskjed i skranken, så de ikke venter på deg. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. september 2018 Forfatter Del Skrevet 25. september 2018 Har sammenhengede tur, med en pause på nesten 4t i Oslo før reisen opprinnelig skulle gått videre. Da betyr det kanskje at jeg ikke bare kan få utlevert bagasjen i Oslo sånn helt uten videre? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Har sammenhengede tur, med en pause på nesten 4t i Oslo før reisen opprinnelig skulle gått videre. Da betyr det kanskje at jeg ikke bare kan få utlevert bagasjen i Oslo sånn helt uten videre? Men har du med sas? Jeg er litt usikker på Norwegian da jeg aldri benytter meg av de. Sjekk på Norwegian/gardermoen sine sider. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. september 2018 Forfatter Del Skrevet 25. september 2018 Men har du med sas? Jeg er litt usikker på Norwegian da jeg aldri benytter meg av de. Sjekk på Norwegian/gardermoen sine sider. Jeg flyr med Norwegian. Har prøvd å finne noe info angående dette, men skal lete videre. Får ringe dem i løpet av uka hvis jeg ikke finner ut noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Sjekk inn bagasjen manuelt, og si fra at du ikke skal være med lenger enn til Oslo. Da blir bagasjen tagget til Oslo, og du plukker den opp der. Det kan være du får den ut der uansett, men dersom du kommer fra et sted hvor Domestic Transfer er i bruk, vil du ikke få tak i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå