flabben Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Vet noen om viftestyring som er i børsta aluminium? Det gjør ikke jeg, men hvis noen vet ville jeg satt pris på om personen delte det med resten av oss, oss uheldige! Ønsker svar før jul? Lenke til kommentar
finetrond Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 hva med denne http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBRHBUK3SI eller du kan lage en front til den selv av børstet alu. Mal følger med Lenke til kommentar
flabben Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 mal følger med? ps, den der er stygg! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 mal følger med? ps, den der er stygg! Syntes den så fin ut jeg....... Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hva med denne da? Lenke til kommentar
EC Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Det beste alternativet er Sunbeam sin. For det første er det den aller beste rheobussen jeg har testet til dato, for det andre er det lett å lage frontdeksel av et deksel som hører til kabinettet. Knottene kan også skiftes ut veldig enkelt dersom det er ønskelig. Eneste minus er at LED'ene er så utrolig kraftige, men det kan man jo lett fikse litt på. Lenke til kommentar
flabben Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 vi får nå se om jeg ikke kan mekke noe selv... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hva med denne? Skru av plexien, (4 skruer, ikke limt) så har du børstet alu. Lenke til kommentar
flabben Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 tror dere det er mulig å ta av plexi, børste og sette på igjen? I så fall for den matcher PERFEKT! Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 planen min: fjerne plexien på coolermaster-cooldriven, fjerne alle frontene på henholdsvis dvd-spiller, brenner og floppy! deretter kutte ut en hel plexi-plate som skal fungere som front til alle fire sakene. mye pirk, men det skal nok bli bra til slutt tror jeg Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 tror dere det er mulig å ta av plexi, børste og sette på igjen? I så fall for den matcher PERFEKT! Ja, det kan jeg bekrefte, for jeg har den i småbiter her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå