Rashaku Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 (endret) Hallo Har begynt å streame på mixer under nicket:; https://mixer.com/Rashaku477hvis noen vil se "high" tier spill er top 100 NA med 46% winrating når jeg grindet leaderboards. nå driver jeg bare med faceit å viewergames hvis noen er interessert I litt grinding (FPP).piller hver dag (streamer) så har vært kjekt hvis noen har giddet å supporte meg litt ^_^ kansje jeg er din "fav" etterhvert? PS: streamer mest på engelsk så jeg når et "wider" audience. Endret 25. september 2018 av Rashaku Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Tråden er flyttet fra "PC-spill" til "Brukernes bidrag". I tillegg er tittelen på tråden lite beskrivende, og jeg vil derfor anbefale deg å endre denne til noe mer beskrivende slik at andre kan se hva den omhandler uten å gå innpå den. Om du har spørsmål kan du ta det på PM. Lenke til kommentar
Rashaku Skrevet 25. september 2018 Forfatter Del Skrevet 25. september 2018 Tråden er flyttet fra "PC-spill" til "Brukernes bidrag". I tillegg er tittelen på tråden lite beskrivende, og jeg vil derfor anbefale deg å endre denne til noe mer beskrivende slik at andre kan se hva den omhandler uten å gå innpå den. Om du har spørsmål kan du ta det på PM. Takk Har endret tittelen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå