AnonymDiskusjon Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Tror noen av mine venner har mulig blokkert meg på instagram, uten at jeg vet hvorfor. Ble litt nysgjerrig på dette da kontoene deres er skjult for meg, og hvorfor de evt har gjort dette. Så jeg søkte opp kontoen via google og der ligger også kontoen skjult eller som at den ikke lenger eksisterer (får bare opp at navnet deres ligger der, når jeg klikker på linken for å gå inn på kontoen deres kommer jeg bare til en sånn "error" side). Er dette en funksjon i instagram? Altså å skjule brukeren sin? Eller har jeg rett og slett blitt blokkert av noen av mine beste venner... Anonymous poster hash: 6c16b...f03 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Ja du er blokkert, who gives a fuck. 3 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Nei, hvis du får en feilmelding så har de slettet kontoen sin. Hvis du ikke har tilgang så sier beskjeden at «profilen er privat» eller noe i den dur. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Har de blokkert deg, blir navnet dems borte i søkefeltet, hvis du går inn på navnet med url får du hvit side. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Tror noen av mine venner har mulig blokkert meg på instagram, uten at jeg vet hvorfor. Ble litt nysgjerrig på dette da kontoene deres er skjult for meg, og hvorfor de evt har gjort dette. Så jeg søkte opp kontoen via google og der ligger også kontoen skjult eller som at den ikke lenger eksisterer (får bare opp at navnet deres ligger der, når jeg klikker på linken for å gå inn på kontoen deres kommer jeg bare til en sånn "error" side). Er dette en funksjon i instagram? Altså å skjule brukeren sin? Eller har jeg rett og slett blitt blokkert av noen av mine beste venner... Anonymous poster hash: 6c16b...f03 Kontoen er antakelig helt stengt. Kanskje de ikke vil ha noe med Facebook å gjøre? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. september 2018 Forfatter Del Skrevet 25. september 2018 Hvordan er dette dine "beste" venner hvis du ikke kan enkelt spørre de på facebook eller sende en melding og høre? Anonymous poster hash: 00d42...1ea Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. september 2018 Forfatter Del Skrevet 25. september 2018 Bryr meg ikke så fryktelig mye i grunn, ble bare nysgjerrig. Så om jeg er blokkert, hvordan har det seg da at om det via pc og google søker opp brukernavnet og går inn på IGsiden deres, så får jeg bare opp "beklager, men denne siden er ikke tilgjengelig"? Anonymous poster hash: 6c16b...f03 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. september 2018 Forfatter Del Skrevet 25. september 2018 Får du opp profilen deres dersom du logger ut av Instagram? Hvis ikke er kontoen slettet. Anonymous poster hash: eb827...c76 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå