Per tore rolfsen Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Hei, har en 2018 derbi senda xtreme og lurer på om et Metrakit Thrower passer til mopeden? og hvor mye jeg må dyse opp. (Fungerer demperwatt forresten?) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 (endret) Skal du kjøpe nytt er det oftest enklest å sende en epost til de du skal kjøpe fra. Speedoptions f.eks. tror jeg gir deg riktig dyse med på kjøpet. Demperwatt fungerer hvis du bruker det riktig. Selv foretrekker jeg glava. Synes det demper mye bedre. Edit: Glemte å komme med den obligatoriske moralprekenen. Husk at åker du ut for en ulykke så risikerer du regress fra forsikringsselskapet. Skader du en bil så kan du risikere å ut med titalls tusen. Skader du en person blir det enda verre. Endret 24. september 2018 av sedsberg 1 Lenke til kommentar
Per tore rolfsen Skrevet 26. september 2018 Forfatter Del Skrevet 26. september 2018 Tusen takk for svar, skal høre med speedoptions før jeg kjøper potte Lenke til kommentar
Per tore rolfsen Skrevet 20. november 2018 Forfatter Del Skrevet 20. november 2018 Skal du kjøpe nytt er det oftest enklest å sende en epost til de du skal kjøpe fra. Speedoptions f.eks. tror jeg gir deg riktig dyse med på kjøpet. Demperwatt fungerer hvis du bruker det riktig. Selv foretrekker jeg glava. Synes det demper mye bedre. Edit: Glemte å komme med den obligatoriske moralprekenen. Husk at åker du ut for en ulykke så risikerer du regress fra forsikringsselskapet. Skader du en bil så kan du risikere å ut med titalls tusen. Skader du en person blir det enda verre. Hei, når du sier glava, mener du glava veggisolasjon? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Det stemmer. Den vanlige gule typen man bruker i vegger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå