Gå til innhold

ruter.no på grunn av datalagringdirakiet må man bekrefte lagring av persondata


LMH1

Anbefalte innlegg

Hei, har noen fått epost fra ruter der man må godta nytt datalagringdirakiet lovverk, gjør man ikke det etter 3 måneder blir kundeforholdet sagt opp og man må møte i oslo?

 

Er det slik også komplett\nsb og alt annet man må gjøre det også? For er litt surt å miste brukerkonto på grunn av det. Ganske tungvint løsning.

 

Syns det er rart nsb ikke har skjedd det med eller komplett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har noen fått epost fra ruter der man må godta nytt datalagringdirakiet lovverk, gjør man ikke det etter 3 måneder blir kundeforholdet sagt opp og man må møte i oslo?

 

Har du selv fått e-posten? Kunne du lagt ved hva det står i den eller tatt et skjermbilde? (og fjerne evt. personlig informasjon) 

 

For meg høres det ut som du kanskje har fått en phishing-epost. 

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Jeg har også nsb kort, men heller ikke hørt noe fra dem.

Fikk bekreftelse man muligens må bekrefte ny datalagringslov men skal ikke fjerne brukerkontoen i følge dem.

 

Er ikke svindelpost heller sakbehandlingsfeil med [email protected]

Enten har personen misforstått lovverket eller så er det dårlig kundebehandling får ikke nytt passord en gang. Måtte ringe ruter for jeg trodde først det var teknisk feil jeg ikke fikk nytt passord men var ikke det.

 

Hvordan er det diskusjon.no sitt datalagringlov?

For syns det er litt rart når man godtar å bli kunde at det lagres informasjon. Men så må bedrifter har yteligere bekreftelse i form av kontrakt for å beholde kundeforholdet. Det blir for dumt syns jeg.

 

Glad jeg ikke har app som bruker digital billett ellers ville pengene gått rett vest.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...