SuperstarFox93 Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Selv går jeg barfot hver dag, og som oftest går jeg uten sko og Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Ute? Aldri. Hjemme hos meg selv? Alltid. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Jeg er ikke flink nok til å støvsuge og vaske gulv ofte nok til at det er hygienisk forsvarlig å gå barfot. Eneste steder jeg gjør det er vel i badeland og på stranda. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Som regel hver dag når jeg er innendørs, ved en bassengkant eller på stranda. Aldri ute på asfalten. Først og fremst vil jeg ikke tråkke på glasskår eller noe annet faenskap, men det er ikke noe særlig å bli svart under føttene heller. Skal jeg en kjapp tur ut, bruker jeg heller flipflops. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Når eg står opp om natta for å gå på do eller hente meg noko å drikke. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Så ofte jeg kan, også når jeg er utendørs rundt huset. Skal jeg noen steder så bruker jeg sokker og sko. Ikke bare er det befriende og komfortabelt, men det har også helsegevinster. https://www.nrk.no/livsstil/seks-gode-grunner-til-at-du-bor-ga-barbeint-1.13598484 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 ute om sommern, inne stort sett hele året. Varme i gulv <3 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 (endret) Selv går jeg barfot hver dag, og som oftest går jeg uten sko og Å gå barføtt/barfotet/barfota betyr som har bare føtter (uten strømper og sko). Å gå uten strømper i skoene kjenner jeg ikke til noe særskilt ord for. Å gå strømpeløs bør muligens bety det? Endret 25. september 2018 av Vox_populi Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Så ofte jeg kan. Elsket å bo litt mer landlig til, så jeg om sommeren kunne gå ut og inn av huset uten å tenke på fottøy. Nå bor jeg mitt i storbyen, så det har jeg dessverre ikke lenger mulighet til. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Aldri gjør jeg det verken dag eller natt. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Eg synast ikkje det er behageleg å gå barbeint heime. Festar seg så mykje sand og den slags under føtene. Men om natta går eg sjølvsagt barbeint skulle det vera naudsynleg å stå opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå