Raggi Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Var på "jobbintervju" i går så dette er bare noe de sku ha for å få papirer å sånn antar jeg, er jeg og 2 andre jeg kjenner som kjemper om 1-2 lærlingeplasser Raggi Raggveien 19 9876 Raggen Raggen 17. desember 2003 Raggi AS Ragstø 17 6789 Ragga Søknad om stilling som Elektrikerlærling Etter ein samtale med Sigbjørn Tros som fortalte att bedrifta skal ta inn lærlinger, tillater eg meg med dette å søke den ledige stillinga som Elektrikerlærling. Går for tiden på VK2 elektro på Rubbestadneset Yrkesskule. Tidlegare har eg gått på Stord Yrkesskule. Har vore utplassert i Asator og Stomas AS, trivdes godt der. Likar elektroarbeid generelt. Målet er å få fagbrev som elektrikar. Vennleg helsing Raggi Vedlegg: CV samt 4 attester og vitnemål Ser den søknaden ok ut? kom gjerne med tips, skrivefeil osv.. har lappen, hvor skal jeg skrive det? i søknaden eller på CV'en? trenger hjelp snarest! skal sende i dag! mvh Raggi edit: fikset litt skal vere på nynorsk altså.. edit2: oppdatert søknad Endret 17. desember 2003 av Raggi Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 på Nynorsk ja, da kan jeg kanskje ikke klage på bedriftA... Hehe heter det ikke EIN på nynorsk, eller er EN sideform? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Var et par skriveleifer der liksom... Hvem vil vel ansette en som ikke kan skrive? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Var et par skriveleifer der liksom... Hvem vil vel ansette en som ikke kan skrive? kan du peke de ut? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 At, er vel en t på nynorsk også`? Du bør unngå settninger som "trivdes godt". Skriv heller; "jeg trivdes godt der" eller noe. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 At, er vel en t på nynorsk også`? Du bør unngå settninger som "trivdes godt". Skriv heller; "jeg trivdes godt der" eller noe. er ikke sikker jeg, att utales jo fort! dobbelkonsonant, mens at blir jo sakte liksom. eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Jaja, no fere eg ned på posten og sender! har gjort nokre modifikasjonar! håpar deg går bra... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Datoen skal på samme linja som "9876 raggen". Dessuten bør du skrive mhv istedet for vennlig hilsen. EDIT: Kanskje litt mer utfyllende, hva du kan bidra med i bedriften, og hva bedriften kan forvente seg av deg. Skriv også om hvordan du er som person. EDIT2: Oj fæen...du hadde vist sendt den allerede ja. Endret 17. desember 2003 av flodhest Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 ja har sendt! men jeg var som sagt på intervju i går, så de vet jo hvordan jeg er men det er 66.66666% sjangs for att jeg får jobb! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Fikk du jobben da? JA faktisk! jeg og en kompis! kjempegreior! skal begynne 5. januar! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 WOW! Da gikk det nok på mer enn søknaden! Hyggelig for deg! Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 WOW! Da gikk det nok på mer enn søknaden! En snill måte å si at søknaden var elendig? Grattis med jobben Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 RaggiRaggveien 19 9876 Raggen Raggen 17. desember 2003 Raggi AS Ragstø 17 6789 Ragga Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 HalTan: hehe, nå vet dere hvor jeg bor og hvor jeg jobber Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hørt det er hardt og få elektriker lærling og jobb nå for tida, Uff, håper blir betre om 1-2 år for da skal eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå