Eriksendrul Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Jeg har Premium versjonene av Battlefield V, Jeg så at datoen ble flyttet fra X oktober til 20. November. Men har det kommet noe info om når Premium brukere får tilgang? Det pleier jo og bli 2-4 dager før "egentlig release" som da er 20. November. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Enter mankind’s greatest conflict on Xbox One, PlayStation®4, and PC. On November 9, play the full game with Origin Access Premier or try it as part of the EA Access and Origin Access Play First Trials**. Or, join the fight on November 15 with Battlefield™ V Deluxe Edition early enlister access, or November 20 with the Battlefield™ V Standard Edition. Så Origin Access Premier; 9.11 Battlefield Deluxe; 15.11 Battlefield standard; 20.11 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 24. september 2018 Forfatter Del Skrevet 24. september 2018 (endret) Enter mankind’s greatest conflict on Xbox One, PlayStation®4, and PC. On November 9, play the full game with Origin Access Premier or try it as part of the EA Access and Origin Access Play First Trials**. Or, join the fight on November 15 with Battlefield™ V Deluxe Edition early enlister access, or November 20 with the Battlefield™ V Standard Edition. Så Origin Access Premier; 9.11 Battlefield Deluxe; 15.11 Battlefield standard; 20.11 Hvor fant du dette? Jeg har søkt masse for og finne noe info om dette, planlegger et godt gammeldags lanparty med noe venner som krever mye planlegging pga unger osv. 09/11/18 er jo en fredag, det trur jeg skal passe ganske greit Selv sjekka jeg både origin og EA sine egne forum i dag :S Endret 24. september 2018 av Eriksendrul Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Her; https://www.battlefield.com/news/what-we-learned-from-the-battlefield-5-open-beta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå