Gå til innhold

Xbox 360 Slim piper og blinker rødt?


MultiGamerClub

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynte nylig og spille mer på den gamle xboxen jeg har, veldig lite brukt. Men i går så begynte den og blinke rødt og pipe. Er dette red-death som de kaller det? (Håper jeg ikke bommer på det navnet)

 

Eventuelt hvordan fikser jeg det? Ettersom jeg husker de stoppet og produsere xbox 360 lenger :(

Virker som du har fått rrod. X360 er så billige brukte bare å kjøp en ny...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virker som du har fått rrod. X360 er så billige brukte bare å kjøp en ny...

Okei, trodde de kom til og bli dyrere ettersom de ikke produseres lenger, men da så ^^

 

 

Xbox 360 får du slengt etter deg om dagen ja.

Det gjør man forøvrig med Xbox One og (den første generasjonen)

Dem kan spille de fleste 360 spill og alle dagens One spill, så kansje greit å oppgradere?

Ser flere venner selger sin første generasjon av One, men er det verdt det? (I forhold til og gå for en nyere / helt ny gen)

Lenke til kommentar

Okei, trodde de kom til og bli dyrere ettersom de ikke produseres lenger, men da så ^^

 

 

Ser flere venner selger sin første generasjon av One, men er det verdt det? (I forhold til og gå for en nyere / helt ny gen)

Om tven din ikke støtter 4K eller HDR så er det ikke så mye vits å punge ut 4 tusen for den One X.

 

Eneste forsjellen er at den er mere kompakt og kraftigere så du får høyere oppløsning og bedre grafikk.

Lenke til kommentar

Om tven din ikke støtter 4K eller HDR så er det ikke så mye vits å punge ut 4 tusen for den One X.

 

Eneste forsjellen er at den er mere kompakt og kraftigere så du får høyere oppløsning og bedre grafikk.

På konsoll spiller vel ikke det så mye kanskje, kjøpte PS4 pro, men savner Forza serien virkelig. Tven min støtter HDR / 4K, men den er en 42 tommer, føles litt liten. Fortsatt verdt og gå for X hvis man ikke bryr seg kjempe om grafikker?

Lenke til kommentar

På konsoll spiller vel ikke det så mye kanskje, kjøpte PS4 pro, men savner Forza serien virkelig. Tven min støtter HDR / 4K, men den er en 42 tommer, føles litt liten. Fortsatt verdt og gå for X hvis man ikke bryr seg kjempe om grafikker?

HDR vil gjøre stor forskjell selv på små skjermer. Forza er nydelig med HDR.

 

Men du får sikkert en billig xbox one S da. Det er en kompakt version av den første og støtter HDR, men ikke 4k.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Okei, skal nok sjekke opp prisene på dette, takker :)

 

X1S ble solgt på Black Friday i fjor til rundt 1600Kr med 3 spill. Liknende tilbud vil ikke være unaturlig å forvente seg i år også. Ellers er det kommet godt over 2000 spill til X360, og "bare" ~rett under 500 av dem kan spilles på XOne. Så det er en flott tjeneste, men sjekk listen over spill støttet likevel. Jeg opplever at de fleste på listen er spill jeg er ferdig med, mens de jeg har lyst til å plukke opp igjen ikke er på listen.

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...