ATHLON XP Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hei Jeg lurer på hva dere anbefaller til å koble til en ps2 konsol for en bedre lyd opplevelse enn lyden som kommer fra tv-kassa av disse to? Creative Megaworks 250THX, 2.1 Logitech Z-2200 Høyttalere 2.1 THX Kan noen av disse kobles med optisk digital kabel fra ps2 og inn i høytaller setten?(ps2 har vel optisk lyd ut gang?)Eller skal jeg bruke de to lydkablene som plugges inn i den scart greia som skal inn på scart kontakten bak tv`en?Håper på god hjelp,om gjerne erfaringer om høyttalerne om dere har selv Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hei Jeg lurer på hva dere anbefaller til å koble til en ps2 konsol for en bedre lyd opplevelse enn lyden som kommer fra tv-kassa av disse to? Creative Megaworks 250THX, 2.1 Logitech Z-2200 Høyttalere 2.1 THX Kan noen av disse kobles med optisk digital kabel fra ps2 og inn i høytaller setten?(ps2 har vel optisk lyd ut gang?)Eller skal jeg bruke de to lydkablene som plugges inn i den scart greia som skal inn på scart kontakten bak tv`en?Håper på god hjelp,om gjerne erfaringer om høyttalerne om dere har selv Ingen av disse kan kobles til den optiske utgangen på din ps2 Men begge kan kobles på sånn scart-vis som du prater om, man trenger da bare en kabel som gjør om 2xRCA hann--->3,5mm phono jack hunn. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) *Slettet*Gjorde en feil Endret 17. desember 2003 av Zemeckis Lenke til kommentar
ATHLON XP Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Men begge kan kobles på sånn scart-vis som du prater om, man trenger da bare en kabel som gjør om 2xRCA hann--->3,5mm phono jack hunn. Okey.Men hvilken av de to vil dere anbefalle? Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hei Jeg lurer på hva dere anbefaller til å koble til en ps2 konsol for en bedre lyd opplevelse enn lyden som kommer fra tv-kassa av disse to? Creative Megaworks 250THX, 2.1 Logitech Z-2200 Høyttalere 2.1 THX Kan noen av disse kobles med optisk digital kabel fra ps2 og inn i høytaller setten?(ps2 har vel optisk lyd ut gang?)Eller skal jeg bruke de to lydkablene som plugges inn i den scart greia som skal inn på scart kontakten bak tv`en?Håper på god hjelp,om gjerne erfaringer om høyttalerne om dere har selv http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...12&GrpID=1&s=pl Den ville jeg gått for. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Men begge kan kobles på sånn scart-vis som du prater om, man trenger da bare en kabel som gjør om 2xRCA hann--->3,5mm phono jack hunn. Okey.Men hvilken av de to vil dere anbefalle? Et fett egentlig, men jeg holder en knapp på Creative sitt, ser mye bedre ut. Lenke til kommentar
ATHLON XP Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...12&GrpID=1&s=pl Den ville jeg gått for. Jo da,ser greit ut med denne.Hadde vært greit om jeg kunna ha sluppet bak høyttalere grunnet plassering av tv og sofaen,vil ikke ha synlige kabler på gulvet.Hvordan blir lyden da om jeg dropper bak høyttalerne og kunne bruker begge foran og center?Og selvfølgelib bassen også Lenke til kommentar
ATHLON XP Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Noen andre som vi si noen ord? Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det er antaglivis bedre lyd i 2.1 settet.. Når det er samme pris på begge mener jeg... Du får mer kvalitet da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå