Gå til innhold

Høyttaler sett om skal kobles....

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på hva dere anbefaller til å koble til en ps2 konsol for en bedre lyd opplevelse enn lyden som kommer fra tv-kassa av disse to?

Creative Megaworks 250THX, 2.1

Logitech Z-2200 Høyttalere 2.1 THX

Kan noen av disse kobles med optisk digital kabel fra ps2 og inn i høytaller setten?(ps2 har vel optisk lyd ut gang?)Eller skal jeg bruke de to lydkablene som plugges inn i den scart greia som skal inn på scart kontakten bak tv`en?Håper på god hjelp,om gjerne erfaringer om høyttalerne om dere har selv :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg lurer på hva dere anbefaller til å koble til en ps2 konsol for en bedre lyd opplevelse enn lyden som kommer fra tv-kassa av disse to?

Kan noen av disse kobles med optisk digital kabel fra ps2 og inn i høytaller setten?(ps2 har vel optisk lyd ut gang?)Eller skal jeg bruke de to lydkablene som plugges inn i den scart greia som skal inn på scart kontakten bak tv`en?Håper på god hjelp,om gjerne erfaringer om høyttalerne om dere har selv :thumbup:

Ingen av disse kan kobles til den optiske utgangen på din ps2 :(

Men begge kan kobles på sånn scart-vis som du prater om, man trenger da bare en kabel som gjør om 2xRCA hann--->3,5mm phono jack hunn.

Lenke til kommentar
Hei

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...12&GrpID=1&s=pl

Den ville jeg gått for.

Lenke til kommentar
Men begge kan kobles på sånn scart-vis som du prater om, man trenger da bare en kabel som gjør om 2xRCA hann--->3,5mm phono jack hunn.

Okey.Men hvilken av de to vil dere anbefalle?

Et fett egentlig, men jeg holder en knapp på Creative sitt, ser mye bedre ut.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...